جزئیات جنایت هولناک در تهران | قتل دردناک زن جوان در محله مسعودیه

یک زن جوان به‌طرز بی‌رحمانه‌ای در محله مسعودیه تهران به قتل رسید.

جزئیات جنایت هولناک در تهران | قتل دردناک زن جوان در محله مسعودیه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یک زن جوان به‌طرز بی‌رحمانه‌ای در محله مسعودیه تهران به قتل رسید.

صبح امروز شنبه هجدهم فروردین‌ماه، پاکبانان شهرداری تهران در یک زمین مخروبه در کوچه نجفی مقدم محله مسعودیه با جسد زن جوانی مواجه شدند و موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه، متخصصان پزشکی قانونی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌همراه قاضی وحید ناصری بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد زن جوان مواجه شدند که داخل یک ملحفه سفیدرنگ پیچیده و پاهایش با طناب بسته شده بود که در ادامه نیز آثار زخم‌های عمیق ناشی از شکنجه و سوختگی با قاشق داغ به‌روی بدن مقتوله مشاهده شد.

تحقیقات پزشک صحنه حکایت از آن داشت از زمان فوت مقتوله ۴۸ ساعت گذشته است و زن جوان پس از به قتل رسیدن توسط عاملان جنایت به این زمین مخروبه منتقل شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات به ۲ مرد معتاد و سابقه‌دار مشکوک شده بودند با تحقیقات تخصصی به سرنخ‌های کلیدی رسیدند و با دستور قاضی جنایی آن‌ها را به‌عنوان مظنون بازداشت کردند.

با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید