نکات آشپزی | نکات آشپزی حرفه ای

خوشمزه ترین غذای روسی رو با این نکات آشپزی درست کن | بیف استروگانف خوشمزه این مدلی تهیه میشه

بیف استروگانف در واقع یک غذای روسی است؛ که پایه آن از گوشت گاو، قارچ و سسِ تشکیل شده از خامه کره و آرد می‌باشد؛ که بعضی گوشت گاو را با گوشت مرغ جایگزین می‌کنند که در اینصورت چیکن استروگانف نامیده می‌شود.

خوشمزه ترین غذای روسی رو با این نکات آشپزی درست کن | بیف استروگانف خوشمزه این مدلی تهیه میشه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رعایت کردن نکات آشپزی و مراحل آن برای پختن یک غذای خوشمزه، از مهمترین، ویژگی های یک آشپز است. نکات آشپزی غذا های ایرانی کاملا متفاوت از غذا های خارجی است. نکات آشپزی در اکثر خورشت های ایرانی همسان و نزدیک به یکدیگر هستند. آشپز های حرفه ای در جهان همیشه نکات آشپزی را رعایت کرده و به نکات کلی آشپزی غذا ها از خود نکته های جدید به وجود می آورند. برای یادگیری نکات آشپزی با ما در سایت بازار بورس همراه باشید.

نکات آشپزی

اگر برای اولین بار است که این غذا را می‌خورید شاید برایتان سوال باشد بیف استروگانف را چطوری بخوریم و با چه موادی سرو می‌شود.

بیف استروگانف را چطوری بخوریم

این غذای لذیذ و خوشمزه و البته پر کالری، معمولاً در ظرف گود با تزیین چیپس خلالی فراوان سرو می‌شود. با توجه به اینکه سس آن کاملاً به خورد گوشت و قارچ می‌رود و حالت جامد می‌گیرد. با چنگال به همراه سیب زمینی خلالی می‌توان خیلی راحت آن را میل بفرمایید.

این غذا تنها با چیپس خلالی یا سیب زمینی سرخ کرده خیلی نازک و برشته خورده می‌شود. در بعضی جا‌ها گفته شده می‌توان این غذا را با برنج خورد که ایده خوبی نیست. طعم واقعی آن زمانی حس می‌شود که تنها با سیب زمینی خلالی خورده شود. البته باز هم به ذائقه شما بستگی دارد و ممکن است شما از خوردن آن با برنج بیشتر لذت ببرید.

چیک یا بیف استروگانف با پاستا هم خورده می‌شود. یعنی بجای خلال از پاستا استفاده می‌شود. اما همانطور که قبلاً گفتم دستور اصلی آن با خلال سیب زمینی است و اینکه آن را با برنج یا پاستا سرو کنید به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد.

برای تزیین چیکن یا بیف استروگانف هم بهتر است از چیپس خلالی، گوجه‌های گیلاسی و جعفری استفاده کنید.

منبع: پارسینه

 

دیدگاه خود را ارسال کنید