پوست شیر | سریال پوست شیر

پرطرفدار ترین سکانس سریال پوست شیر | این سکانس غوغا کرد

پرطرفدار ترین سکانس سریال پوست شیر | این سکانس غوغا کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی است. سریال پوست شیر در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. سریال پوست شیر نقدهای عموماً مثبتی از طرف منتقدان دریافت کرد.  هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران سریال پوست شیر هستند.

بازیگر سریال پوست شیر بالاخره از پسرش رونمایی کرد

پوست شیر

شرط عجیب پردیس احمدیه برای ازدواج به زبان خودش | بازیگر سریال پوست شیر لو داد!

پردیس احمدیه در پاسخ به این سوال که ملاکت برای ازدواج چیست، گفت: اولین ملاکم اینه که سختی کشیده باشه زیاد چون خودم توی زندگی سختی زیادی کشیدم، از بدو تولد سختی زیادی کشیدم و از این بابت خدارو شاکرم. سختی رو به معنای واقعی کلمه چشیده باشه تلاش کرده باشه و الان جایگاه درستی داشته باشه.

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ است و هنوز ازدواج نکرده است.

کامنت جالب یک کاربر در مورد احتمال زنده بودن ساحل پوست شیر

بسیاری از کاربران فضای مجازی، کامنت هایی در مورد زنده بودن ساحل پوست شیر ثبت کردند که در بین همه این کامنت ها، یک مورد بیشتر برایمان جالب بود و جذابیت داشت که در این بخش مشاهده می کنید. در واقع این نظر یک کاربر است و نمیتوان به عنوان پیش بینی قسمت جدید سریال پوست شیر به آن نگاه کرد.

سریال پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران سریال پوست شیر هستند. این مجموعه نقدهای عموما مثبتی از طرف منتقدان دریافت کرد. سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده. اما پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

توجه داشته باشید متن مطلب زیر براساس حدس و گمان بعضی از کاربران و بینندگان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد:

حرف ص:

اولین شکی که به حرف ص که بر روی حلقه حک شده بود کسی نیست جز صدرا. اگر فرض کنیم که صدرا یکی از آن چند نفری بود که شماره جدید نعیم مولایی را داشت و پشت پرده تمام این اتفاقات باشد و می خواهد عشق واقعی اش را به ساحل نشان بدهد می تواند حرف اول اسم خود را بر روی حلقه حکاکی کند.

فرض دوم این است که دوست دختر و معشوقه قبلی صدرا بخواهد حرف اول ص را در حلقه انگشتری حک کند تا بخواهد به صدرا عشقش را نشان بدهد. برفرض این است که دوست دختر سابق صدرا از رابطه جدید صدرا با ساحل آگاهی پیدا می کند و می خواهد انتقامش را بگیرد.

فرض سوم این است که اصلا صدرایی درکار نباشد و برای شخص دیگری از سریال باشد که هنوز وارد قصه نشده است. یا اینکه حرف اول دختری با ص باشد.

اسم پسرانه با حرف ص:

صدرا | صابر | صدیق | صادق | صالح | صفا

اسم دخترانه با حرف ص:

صنم / صبا / صوفیا / صونا / صهبا / صاحبه

با توجه به گزینه های بالا فقط می توان به صدرا مشکوک بود. منتظر قسمت های بعد خواهیم ماند.

حرف ع اول اسم یا فامیل در سریال پوست شیر است؟

یکی دیگر از محتمل ترین گزینه ها می توان به فامیلی ؛عبداللهی؛ اشاره کرد. که این فامیلی به رضا پروانه منتسب شده است. با توجه به اینکه رضا عبداللهی یار صمیمی اما در عین حال پوست شیر نعیم است می توان به این شخص مشکوک شد.

در ضمن احتمالا فامیلی قدیمی صدرا هم عبداللهی باشد و اگر او را خواهرزاده رضا پروانه بدانیم. همدستی این دو نفر هم می تواند مشکوک باشد.در  قسمت چهار فصل اول داخل برگه صورت جلسه اسم صدرا نوشته شده بود صدرا عبداللهی فرزند مرتضی. فامیلی رضا پروانه هم عبداللهی است.

فرض دوم این است که حرف ع اول اسم دخترانه یا پسرانه باشد که باز هم شاید کسی باشد که قبلا پیش از صدرا؛ ساحل را دوست داشته و می خواهد انتقام بگیرد.

اسم دخترانه با ع:

عارفه | عاطفه | عذرا | عسل | عصمت | عفیف | عطیه | عطرسا | عطرین

عاطفه و عسل می تواند اسم خواهر رضا پروانه یا دوست دختر سابق صدرا ( قبل از تینا ) باشد.

فرضیه سوم:

اون پاترول مال صمد بود رو اون انگشتر هم نوشته بود ع ص پس میتونه به صمد ربط داشته باشه احتمال زیاد صمد زن دیگه ای داره که آناهیتا افشار نقشش بازی میکنه مثلا اسمش عاطفه باشه یا حتی میتونه ع ص اصلا حروف اول یک نفر اسم و فامیلش باشه مثلا ع اول اسمش و ص اول فامیلش صحرایی چون فامیل نا پدری ساحل بهزاد صحرایی، بچه بهزاد مثلا علی صحرایی

فرضیه چهارم:

اگر فرض کنیم آن حرف ص نباشد و حرف (س) باشد .شاید اشاره دارد به اینکه ع (عاشق ) س (ساحل ) یعنی عاشق ساحل یا عشق به ساحل. و با توجه به اینکه آدم ربا را فرض کنیم مرد باشد شاید نامزد یا دوست پسر سابق ساحل باشد.

فرضیه پنجم:

اگر فرض کنیم حرف (ع) و حرف (ص) باشد؛ و جمله عشق به صدرا را با حرف اول می توان ساخت. و در حدس بعدی اگر آدم ربا یا زندانبان ساحل خانم باشد و دوست دختر سابق صدرا باشد یعنی می خواهد بگوید عاشقتم صدرا یا عشقم به صدرا یا عشق به صدرا. عشق صدرا

دیدگاه خود را ارسال کنید