هدیه ویژه رئیسی به مناسبت روز معلم برای فرهنگیان کشور | واریز فوق العاده رئیس جمهور برای این افراد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اختصاص هدیه ویژه رئیس جمهور به معلمان در آستانه روز معلم خبر داد و گفت: موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با ورود و همکاری والدین رفع شد. همچنین امروز هدیه ویژه‌ای از طرف رئیس‌جمهور برای نخستین بار به معلمان تقدیم خواهد شد.

هدیه ویژه رئیسی به مناسبت روز معلم برای فرهنگیان کشور | واریز فوق العاده رئیس جمهور برای این افراد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رضامراد صحرایی درباره مهمترین اقدامات وزارت آموزش و پرورش در سال جاری گفت: در حوزه آموزش و پرورش برای نخستین‌بار از آغاز سال تحصیلی جدید یا در صورت امکان از همین اردیبهشت ماه سرانه مدارس با رویکرد عدالت محور مستقیماً از خزانه به حساب آنها ریخته خواهد شد، در سال‌های قبل این مبلغ به حساب ادارات کل ریخته می‌شد.

وی با اشاره اینکه این واریز شامل همه مدارس نخواهد بود، توضیح داد: برخی از مدارسی که تعداد دانش‌آموزان کمی دارند مدیریت خواهند شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از ایجاد ردیف بودجه‌ای مستقل برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ده هزار میلیارد ریال بودجه سند تحول بنیادین اختصاص داده شده است که از کف مدرسه به بالا تخصیص داده خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: از همکارانی که ۳۰ سال خدمت کرده‌اند می‌خواهیم درخواست بازنشستگی ندهند و در مهر ۱۴۰۲ نیز استمرار خدمت داشته باشند و همکاری خود را با آموزش و پرورش تداوم بخشند.

صحرایی گفت: از همین ماه برای دودسته از کارکنان اداری که مشمول رتبه بندی نشدند (کارکنان واحد حقوقی و واحد فناوری) فوق‌العاده ویژه‌ای تصویب شده و از همین ماه پرداخت خواهد شد. اقداماتی را در این راستا دنبال می‌کنیم. تقاضاها و درخواست‌های تغییر رسته همکاران اداری به آموزشی نیز در طول تابستان رسیدگی می‌شوند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیمه تکمیلی طلایی فرهنگیان در این دولت احیا شده است. قرارداد بیمه تکمیلی آموزش و پرورش از مهمترین و بزرگترین قراردادهای بیمه‌ای کشور است و اگر رضایت از سوی فرهنگیان وجود داشته باشد این قرارداد پس از نظرسنجی تمدید می‌شود. قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا تیرماه برقرار است. از بیمه دانا می‌خواهیم اگر مشکلی در استانی وجود دارد  یا میزان پوشش این بیمه در استانی کم است آن را پیگیری و مشکل را برطرف کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید