حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

فوری | امشب جیب بازنشستگان پر پول می شود | حقوق بازنشستگان افزایش یافته امشب واریز می شود

بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی طبق روال از نخستین ساعات بیستم هر ماه در انتظار پرداخت حقوق‌شان هستند اما متاسفانه فیش‌های حقوقی اردبیهشت از سامانه حذف شده است.

 فوری | امشب جیب بازنشستگان پر پول می شود | حقوق بازنشستگان افزایش یافته امشب واریز می شود
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است . مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقو بسیار ناچیز است . تعیین میزان حقوق بازنشستگان در اواخر هر سال با تنش همراه است. طبق نظر کارشناسان حقوق بازنشستگان با فرمول جدید بیشتر می شود.  جزئیات جدید از حقوق بازنشستگان را بخوانید.

حقوق بازنشستگان

طبق روال هرماه پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از نخستین ساعات بیستم هر ماه براساس حروف الفبا آغاز می‌شود. بازنشستگان انتظار دارند از امشب پرداخت‌ها شروع شود، اما مسئله این است که فیش‌های حقوقی بعد از بارگذاری در شانزدهم برای مدتی از سامانه حذف شد.

براساس وعده‌های مدیرعامل سازمان، افزایش حقوق در مستمری اردیبهشت اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین پرداخت خواهد شد ضمن اینکه قرار است باقیمانده متناسب‌سازی ۱۴۰۰ برای مشمولان اعمال شود.

بر اساس این گزارش، بازنشستگان سایر سطوح که مشمول این بخش از پرداخت‌هاشهستند، می‌گویند: انتظار داریم در فیش‌های حقوقی باقیمانده متناسب‌سازی دیده شود و ضمناً در احکام جدید نحوه‌ محاسبه‌ آن مشخص باشد.

طبق اعلام قبلی بازنشستگان سایر سطوح افزایش ۲۱ درصدی به علاوه ۲۵۰ هزار تومان در حقوق خود خواهند داشت. واریز حقوق بازنشستگان از فردا ۲۰ اردیبهشت ماه به ترتیب حروف الفبا شروع می‌شود و افزایش حقوق نیز ازاین تاریخ اعمال خواهد شد. همچنین مابه‌التفاوت فروردین ماه نیز واریز می‌شود. مزایایی که در سال ۱۴۰۲ برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است شامل ۹۱۷ هزارتومان حق عائله‌مندی، ۴۲۰ هزارتومان حق اولاد، ۲۰۰ هزار تومان حق مسکن و ۲۶۶ هزار تومان کمک معیشت می‌شود.

آغاز واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت با مابه التفاوت فروردین 

 از بامداد ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز خواهد شد و در این واریز علاوه بر اعمال افزایش حقوق، مابه التفاوت فروردین امسال نیز دیده شده است.

براساس وعده‌های مدیرعامل سازمان، افزایش حقوق در مستمری اردیبهشت اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین پرداخت خواهد شد ضمن اینکه قرار است باقیمانده متناسب‌سازی ۱۴۰۰ برای مشمولین اعمال شود.

قرار است از امشب پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان کارگری آغاز شود.

پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اولین ساعات بیستم هر ماه براساس حروف الفبا آغاز می‌شود؛ بازنشستگان انتظار دارند از امشب پرداخت‌ها شروع شود، اما مساله این است که فیش‌های حقوقی بعد از بارگذاری در شانزدهم برای مدتی از سامانه حذف شد.

براساس وعده‌های مدیرعامل سازمان، افزایش حقوق بازنشستگان در مستمری اردیبهشت اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین پرداخت خواهد شد ضمن اینکه قرار است باقیمانده متناسب‌سازی ۱۴۰۰ برای مشمولین اعمال شود.

بازنشستگان سایر سطوح که مشمول این بخش از پرداخت‌ها هستند می‌گویند: انتظار داریم در فیش‌های حقوقی باقیمانده‌ی متناسب‌سازی دیده شود و ضمناً در احکام جدید نحوه‌ی محاسبه‌ی آن مشخص باشد.

هنوز خبری درباره نحوه واریز منتشر نشده است بازنشستگانی که نوبت حقوق آنها 20 اردیبهشت است یا در این زمینه مطلع هستند ما را با ارائه نظرات خود برای انتشار اخبار صحیح یاری کنند.

پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اولین ساعات بیستم هر ماه براساس حروف الفبا آغاز می‌شود؛ بازنشستگان انتظار دارند از امشب پرداخت‌ها شروع شود اما مساله این است که فیش‌های حقوقی بعد از بارگذاری در شانزدهم برای مدتی از سامانه حذف شد.

براساس وعده‌های مدیرعامل سازمان، افزایش حقوق در مستمری اردیبهشت اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت فروردین پرداخت خواهد شد ضمن اینکه قرار است باقیمانده متناسب‌سازی 1400 برای مشمولین اعمال شود.

بازنشستگان سایر سطوح که مشمول این بخش از پرداخت‌ها هستند می‌گویند: انتظار داریم در فیش‌های حقوقی باقیمانده‌ی متناسب‌سازی دیده شود و ضمناً در احکام جدید نحوه‌ی محاسبه‌ی آن مشخص باشد.

همه چیز از همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری 

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه همه چیز از همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری | جزئیات آن پرداخته شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از نامه کمیسیون متبوعش به مسئولان دیوان محاسبات برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری خبر داد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از نامه کمیسیون متبوعش به مسئولان دیوان محاسبات برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری خبر داد.

ولی‌الله فرزانه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با رئیس و برخی از مسئولان دیوان محاسبات، گفت: بررسی عملکرد بودجه سال ۱۴۰۱ در دستورکار این جلسه بود که میزان تحقق بودجه در بخش‌های مختلف از جمله تامین درآمد در بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بودجه برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۱۴ هزار میلیارد تومان از محل فروش اموال مازاد دولت در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که ما با وزیر اقتصاد داشتیم، وی عنوان کرد بود که بیش از ۹۰ درصد از این منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان محقق شده؛ اما برای همسان سازی بازنشستگان به کار گرفته نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بنابراین در جلسه مشترکی که اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با مسئولان دیوان محاسبات داشتند، دیوان ماموریت پیدا کرد که این موضوع را بررسی کند تا مشخص شود که این درآمد که باید به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص می‌یافت، در کجا صرف شده است و نتیجه را به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کند.

فرزانه اضافه کرد: همچنین در این راستا نامه‌ای نیز به دیوان محاسبات ارسال شده تا این موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را به کمیسیون ارسال کند؛ در این نامه از دیوان خواسته شده که اگر این درآمد محقق شده در کجا هزینه شده و اگر محقق نشده دلیل آن چه بوده است؟

دیدگاه خود را ارسال کنید