وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 15 میلیونی با تحویل 3 روزه | وام فوری به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام فوری 15 میلیونی با تحویل 3 روزه | وام فوری به چه کسانی تعلق می گیرد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

وام فوری

زوج‌هایی که مشتری بانک تجارت هستند و به دریافت تسهیلات برای شروع زندگی خود تمایل دارند بهتر است برای طرح «زوج مهر» درخواست بدهند. مبلغ وام این طرح 30 میلیون تومان است.

بانک تجارت به منظور راحتی و آسان کردن فرآیند تهیه جهیزیه و مخارج شروع زندگی به ارائه طرح زوج مهر اقدام کرده است. افراد به منظور دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده و نرخ سود آن 15 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی است و مسدودی سپرده ندارد. لازم به ذکر است افرادی که این وام را دریافت می‌کنند با مبلغ آن امکان خرید انواع محصولات و لوازم خانگی از فروشگاه پاکشوما و گروه انتخاب الکترونیک را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود تسهیلات، 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان خواهد بود.

درباره بانک تجارت و برخی از دستاوردهای این مجموعه بیشتر بدانید

بانک تجارت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی کشور است که فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات پولی و مالی مجاز اعم از سپرده گذاری، خدمات ویژه بانکی، خدمات الکترونیک و ارزی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته تندیس ستاره بین المللی کیفیت پاریس، جایزه یورومانی سال 2004، تندیس بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات و … را به دست آورد.

تمامی اشخاص حقیقی مشتری بانک رفاه که کمبود نقدینگی دارند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده سرمایه گذاری بلندمدت افتتاح کرده‌اند، امکان دریافت وام طرح «مهر رفاه» دارند.

 به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، وام طرح مهر رفاه در راستای ارائه خدمات به روز و متنوع و همچنین مطلوب بانکی به مشتریان این مجموعه معرفی شده است. تمامی دارندگان حساب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت جامعه هدف این طرح هستند. افرادی که متقاضی این وام هستند باید حداقل 50 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند و حداقل چهار ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها بگذرد. نوع سپرده گذاری در این طرح به شکل بلندمدت یکساله، دو یا سه ساله با نرخ سود 20.5 یا 21.5 یا 22.5 درصد است. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به اقوام درجه یک وجود دارد.

نرخ سود این وام متغیر بوده و بین 17 تا 19 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد.

آشنایی با وضعیت کنونی بانک رفاه کارگران و برخی دستاوردهای آن

بانک رفاه کارگران سال 1339 با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر آغاز به کار کرد. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن 10 هزار و 483 نیروی انسانی متخصص و هزار و 15 شعبه و همچنین 3 هزار و 456 ای تی ام به مشتریان خود خدمات مختلف بانکی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنزی تعاملات الکترونیکی، تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی 1393، چهارمین تندیس جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور، جایزه ملی مدیریت مالی ایران و … را به دست آورد.

ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه از 20 اردیبهشت شروع شده و تا 29 اردیبهشت ادامه دارد ٬ شرط اولیه جهت ثبت نام در این مرحله افتتاح حساب وکالتی در بانک ها و واریز مبلغ 100 میلیون تومان در این حساب است.

بانک های مجاز به افتتاح حساب وکالتی رقابتی شدید را جهت افتتاح بیشتر حساب و جمع آوری منابع حاصل از واریزی جهت ثبت نام اولیه خودرو شروع کرده اند.

برخی بانک ها وعده پرداخت سود به مبالغ واریزی و بانکی دیگر وعده امتیاز وام و تسهیلات روی مبلغ 100 میلیون تومان را مشتریان پیشنهاد می دهند.

بانک ایران زمین اما در این رقابت تصمیم گرفته 30 درصد از مبلغ مورد نیاز جهت واریز به حساب وکالتی را به صورت تسهیلات فوری  به متقاضیان پرداخت کند.

بنابراین شما با داشتن مبلغ 70 میلیون تومان وجه نقد می توانید به بانک ایران زمین مراجعه کنید و ضمن افتتاح حساب وکالتی از وام فوری 30 میلیون تومانی این بانک جهت تکمیل موجودی خود و ثبت نام خودرو استفاده کنید.

 آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، بانک ایران زمین مبلغ 300 میلیون ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ 700 میلیون ریال برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره 24809-021 تماس حاصل کنند.

 متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی باید از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و سپس با افتتاح سپرده قرض‌الحسنه برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

ابلاغیه بانک مرکزی در مورد افزایش مبلغ وام خوداشتغالی، باعث شده تا بانک کشاورزی نیز میزان این تسهیلات را به روزرسانی کند. مشتریان این مجموعه در صورت داشتن شرایط لازم امکان درخواست وام 150 میلیون تومانی خوداشتغالی را دارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید