الناز حبیبی | الناز حبیبی بیوگرافی | الناز حبیبی ازدواج

الناز حبیبی با عکس جدیدش همه رو محو خودش کرد

در ادامه عکسی از الناز حبیبی را مشاهده میکنید که بسیار جالب و دیدنی است

الناز حبیبی با عکس جدیدش همه رو محو خودش کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

الناز حبیبی در کنار یک مرد جوان دیده شد و گمانه زنی ها حاکی از آن است که این مرد جوان همسر الناز حبیبی می باشد. الناز حبیبی در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. الناز حبیبی تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.​الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم در مقابل جواد عزتی ایفا نقش کرده و در این سریال او از جواد عزتی درخواست ازدواج می کند و در نهایت باهم ازدواج می کنند.

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید

الناز حبیبیمصاحبه با الناز حبیبی

الناز حبیبی با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم.  

پدرم میزان مهریه را تعیین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

الناز حبیبیاخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

نقش آفرینی الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم

الناز حبیبی در فیلم سینمایی ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در کنار مهتاب کرامتی .و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش پرداخت. داستان این فیلم :هر از گاهی اتفاقاتی می افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می کنیم برای دوری از ناخواسته های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می خورد، با همین ناخواسته ها.

الناز حبیبیسوابق سینمایی الناز حبیبی

رمانتیسم عماد و طوبی (1398 )

پیتوک ( 1398)

ژن خوک (1397)

دشمن زن (1396)

ناخواسته (فیلم 1٣٩6)

خجالت نکش (1396)

ماه گرفتگی (1395)

زاپاس (1394)

ناخواسته (1392)

پیتزا مخلوط (1389)

فصل باران های موسمی (1388)

مجموعه‎ های تلویزیونی الناز حبیبی

1386روزگار قریب

1389فاصله ها

1390پنج کیلومتر تا بهشت

1390سی امین روز

1390تا ثریا

1390لبه آتش

1391فراموشی

1391به خاطر مونا

1392دودکش 1

1393دردسرهای عظیم

1393سربه راه

1394دردسرهای عظیم 2

1395–96 پرستاران

1396-1397سارق روح

1397    دل دار

دیدگاه خود را ارسال کنید