نعیمه نظام دوست | نعیمه نظام دوست بیوگرافی | نعیمه نظام دوست ازدواج

نعیمه نظام دوست با این عکس دل همه رو برد | خانم با این مدل مو و دماغ عملی شده عین 20 ساله ها

در ادامه عکسی جدید از نعیمه نظام دوست را مشاهده می کنید

نعیمه نظام دوست با این عکس دل همه رو برد | خانم با این مدل مو و دماغ عملی شده عین 20 ساله ها
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نعیمه نظام‌دوست زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران است. نعیمه نظام دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نعیمه نظام دوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. نعیمه نظام دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد. در ادامه بیشتر با حواشی نعیمه نظام دوست آشنا می شوید.

نعیمه نظام دوست

نام :نعیمه 

نام خانوادگی :نظام دوست 

تاریخ تولد :1353/8/23

محل تولد :تهران

مدرک تحصیلی :دیپلم علوم تجربی ، فوق دیپلم تصویر برداری

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد و 42 سال سن دارد.

نعیمه نظام دوستنعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام دوست به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شد.در دوران نوجوانیبیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

خانواده نعیمه نظام دوست

چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی ، مریم امیرجلالی ، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.او در مورد خودش اینگونه می گوید:

در دوران نوجوانیبیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

غذای  مورد علاقه

در میان غذاهای محبوبم رتبه اول برای کباب ترش است یعنی هرجا بروم اولین انتخابم کباب ترش است. من چاشنی و ترکیباتی که باعث ترشی این کباب می شود را بسیار دوست دارم. بعد از آن هم به سیرواویج علاقه دارم

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمی ت وان روی بازیگری بعنوان منبع درآمد حساب کرد به همین ترتیب من هم یک مزون کوچک لباس دارم که هر از گاهی از این طریق دوستانم را هم می بینم فعلا به اندازه یک آب باریکه درآمد برایم داردند

او در مورد چاقی اش اینگونه می گوید

من دچار اضافه وزن هستم و این را از ظاهرم می شود، فهمید. چاقی من ارثی نیست بلکه به دلیل مصرف کورتون به وجود آمد. چند سال قبل به دلیل یک بیماری مجبور به مصرف کورتون شدم، همین قضیه هم باعث افزایش وزن من شد. بعد هم اتفاقات دیگری باعث شد که وزنم روز به روز بیشتر شود. 10 سال است که با بیماری چاقی درگیر هستم، یادم می آید که قبل از آن 60 کیلو بودم..

نعیمه نظام دوستنعیمه نظام دوست

زندگینامه نعیمه نظام دوست

بعد از بالون معده چاق تر شدم

من بالون معده را برای لاغر شدن انتخاب کردم و پزشکان به من گفتند که موفقیت این عمل 50درصد است. وقتی بالون داخل معده گذاشته می شود حجم معده را می گیرد و باعث می شود کمتر غذا بخورید. اگر غذا زیاد خورده شود معده آن را نگه نمی دارد و غذا را بر می گرداند. من بعد از بالون، آنقدر غذا خوردم که بر بالون غلبه کردم و وقتی آن را برداشتم، معده ام دوبرابر شد.همین هم باعث شد که بیش از پیش چاق شوم. البته تعدادی از کسانی که بالون استفاده کرده بودند را دیدم که چندین کیلو وزن کم کرده بودند اما به نظرم حال خوبی نداشتند. باید همزمان با استفاده از بالون ویتامین مصرف شود و کمبودی از این لحاظ وجود نداشته باشد، یعنی لاغری در عین سالم بودن مفید است وگرنه کم کردن وزن وقتی بی حال و ضعیف شوی که فایده ای ندارد.

انواع و اقسام رژیم ها و ورزش ها را امتحان کردم اما متاسفانه خودم هم نتوانستم ادامه بدهم و به نتیجه مطلوب برسم. ورزش هم می کردم اما پایم شکست و به همین دلیل تنبل شدم، ورزش را رها کردم، از طرفی حال روحی ام به دلیل بیماری یکی از نزدیکانم خوب نبود و همه چیز دست به دست هم داد که من کاهش وزن را رها کنم و روز به روز چاق تر شوم.

مشکل بزرگ من برای چاقی این است که نمی توانم جلوی غذا خوردنم را بگیرم. من زمانی که عصبی، ناراحت یا افسرده می شوم به غذا خوردن پناه می برم و از این طریق می توانم خودم را آرام کنم. هرکسی برای کسب آرامش به چیزی پناه می برد، من به غذا خوردن پناه می برم. من و افرادی مثل من به خوردن معتاد هستیم و با کوچک ترین ناراحتی به سمت غذا خوردن هجوم می بریم. به علاوه مشکل این است که من زمان غذا خوردن به غذاهای پرکالری هم بیشتر تمایل دارم.

عاشق فست فود هستم و وقتی در خیابان هستم دائم بوی غذاهای مختلف وسوسه ام می کند که بروم داخل رستوران و غذا بخورم. به شیرینی هم علاقه خاصی دارم که اگر شیرینی ببینم حتما باید بخورم.

فیلم شناسی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوستتلویزیون

نوروز 72 1372 مهران مدیری

ساعت خوش 1373 مهران مدیری

شن های کف رودخانه 1374 یوسف سیدمهدوی

باغ شیشه ای 1375 مهدی مظلومی

روزهای زندگی 1378-1377 سیروس مقدم

پلیس جوان 1380 سیروس مقدم

ریحانه 1384 سیروس مقدم

چاردیواری 1386 سیروس مقدم

روز حسرت 1387 سیروس مقدم

زیر هشت 1389 سیروس مقدم

لطفاً دور نزنیم 1388 مهدی مظلومی

ساختمان پزشکان 1390 سروش صحت

کسی خوابه؟ 1391 سیدجواد رضویان

خانه اجاره ای 1391 رامین ناصرنصیر - شاهد احمدلو

خانه اجاره ای 2 1391 رامین ناصرنصیر - شاهد احمدلو

باغ سرهنگ 1392 فلورا سام

محله گل و بلبل 1394 احمد درویش علی پور

سینما

بر بوم زمان (اپیزود اول) 1382 محمدتقی راوندی دستیار کارگردان و منشی صحنه

بر بوم زمان (اپیزود دوم) 1382 محمدتقی راوندی دستیار کارگردان و منشی صحنه

توفیق اجباری 1386 محمدحسین لطیفی بازیگر

سن پترزبورگ 1388 بهروز افخمی بازیگر

چراغ قرمز 1389 علی غفاری بازیگر

کنسرت روی آب 1389 جهانگیر جهانگیری بازیگر

ما خونه نیستیم 1388 شاهد احمدلو بازیگر

ساکن خانه چوبی 1391 محمدتقی راوندی بازیگر

برج آرام 1391 مسعود اطیابی بازیگر

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران 1392 بهروز افخمی بازیگر

افسونگر 1392 حسین تبریزی بازیگر

رفقای خوب 1393 مجید قاری زاده بازیگر

جنجال در عروسی 1394 سید رضا خطیبی بازیگر

دیدگاه خود را ارسال کنید