شاهرخ استخری | شاهرخ استخری بیوگرافی | شاهرخ استخری ازدواج

سلفی شاهرخ استخری و همسرش

در ادامه سلفی جدیدی از شاهرخ استخری همسرش را مشاهده می کنید

سلفی شاهرخ استخری و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

شاهرخ استخری یکی از بازیگران بی حاشیه سینما و تلوزیون است. شاهرخ استخری در سریال های به یادماندنی زیادی بازی کرده است.ازجمله سریال های شاهرخ استخری میتوان به دلنوازان و فاصله ها اشاره کرد. شاهرخ استخری در 31 سالگی با همسر خود سپیده بزمی ازدواج کرد. در ادامه به حواشی شاهرخ استخری میپردازیم.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد 14 مهر ماه 1359 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.اصالت شاهرخ استخری به شهر اصطخر در فارس برمیگرده و متولد تهران است ، پدرش کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد.

خواهرش که یکسال از او کوچک تر است. برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش به نام نیلوفر استخری هم به هنر علاقه دارد. از همان نوجوانی به تئاتر و هنر علاقه داشتم اما پدرم فارغ التحصیل دانشگاه پلی تکنیک در رشته شیمی بود و دوست داشت منم مهندس شیمی بشم.

انتخاب رشته هم شیمی کردم اما قسمتم رشته صنایع بود.

شاهرخ استخریزندگینامه شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 و زاده تهران می باشد. با آنکه در تهران به دنیا آمده است اما اصالتاً شیرازی هستند و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد که یکی از خواهرانش که یکسال کوچکتر از خودش است با فوق لیسانس تغذیه برای ادامه تحصیل به خارخ از کشور رفته و خواهر کوچکتر که فرزند آخر خانواده می باشد هم به هنر علاقه مند است. شاهرخ استخری اولین فرزند و تک پسر خانواده است و برادری ندارد. در واقع در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد.

شاهرخ استخری در دبیرستان رشته ریاضی را می خوانده و در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است. وی از بچگی از اینکه جلوی دوربین حضور پیدا کند خجالت می کشید ولی با این حال برای فوق لیسانس رشته هنر را انتخاب کرد اما در کنکور رتبه 400 را آورد و به دلیل آنکه درس نخوانده بود نتوانست ادامه دهد. وی بعد از بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها به مدت 5 سال از تلویزیون دور ماند و وارد عرصه سینما شد تا دوباره به تلویزیون بازگشت.

شاهرخ استخریشاهرخ استخری به دلیل آنکه پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است و تک پسر خانواده نیز می باشد از خدمت سربازی معاف شده است.

شاهرخ  استخری اصلاً شهرت برایش اهمیت ندارد و برخلاف آنچه که مردم فکر می کنند اصلاً مغرور و گوشه گیر نیست. صمیمی ترین دوستانش به گفته خودش امیررضا دلاور و پندار اکبری می باشد و با بقیه در حد تلفنی دوست می باشد.

فعالیت حرفه ای

زمانی که شاهرخ تحصیلات آکادمیکش را به پایان رساند در سال 82-81 با حضور در تئاتر اسب ها با کارگردانی محمد رحمانیان پا به عرصه هنر نهاد و دوره های بازیگری را زیرنظر هدایت هاشمی،پیام دهکردی و مهتاب نصیرپور گذراند.

شاهرخ استخریاولین تجربه بازیگری وی ایفای نقش در تله فیلم «تلخون»،ساخته علیرضا امینی بود و اینگونه پا به دنیای بازیگری نهاد اما بابت این تله فیلم هیچ گونه دستمزدی دریافت نکرد. بعد از آن در فیلم «پریدخت» ایفای نقش کرد اما در این فیلم هم هیچ دستمزدی دریافت ننمود. زمانی که سریال دلنوازان ساخته حسین سهیلی زاده، به او پیشنهاد شد فرصتی فوق العادئه برای شاهرخ بود زیرا این فیلم با محتوای جذاب و بازی زیبای شاهرخ در نقش بهراد توانست باعث به شهرت رسیدن شاهرخ استخری شود. بعد از آن فاصله ها جایگاهش را محکم تر کرد. این سریال در سال 88 از شبکه 3 سیما به نمایش گذاشته شد.

اما با تمام این احوال خود شاهرخ ورودش به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی است.

شاهرخ استخریازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متأهل است و با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج یک دختر بنام پناه است. هیچ عکسی از همسر شاهرخ استخری منتشر نشده است و دلیلش هم این بود که شاهرخ دوست ندارد کسی همسرش را بشناسد و آنها را با هم مقایسه کند که به هم می آیند یا نه. دوست ندارد که کسی در مورد همسرش نظر دهد.

خیلی ها به او گفته بودند که همسر پولداری دارد اما او در پاسخ گفته بود که متأسفانه که کلید ماشین می تواند ملاک باشد. همسر من در کف کارخانه کار می کرده و بر روی پای خودش ایستاده بود، من هم 10 سال مستقل زندگی کردم و ملاکم برای ازدواج با ایشان همین بود. پدر همسرم نقاش است و اصلاً خانواده پولداری نیستند.

شاهرخ استخریشغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ در سال 83 تجربه کافی شاپ را داشته است. وی در حال حاضر یک فروشگاه طلا و زیور آالات به نام سنجاق دارد که در شهرهای تهران و مشهد شعبه دارد. وی بعد از تولد فرزندش تصمیم قطعی برای شغل دوم گرفت. زیرا نظرش بر این بود که با کار بازیگری نمی تواند آینده فرزندش را تضمین کند

دیدگاه خود را ارسال کنید