فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزانه امروز یکشنبه 11 تیر 1402 | فال روزانه امروز به ما چه می گوید؟

فال روزانه امروز یکشنبه 11 تیر 1402 | فال روزانه امروز به ما چه می گوید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت بازار بورس همراه شوید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز حتی اگر بخواهید فرار کرده و یک گوشه پنهان شوید هم همه به سادگی می توانند بفهمند که در سر و دلتان چه می گذرد. نیازی ندارد که بیش از حد تلاش کنید که چیزی را از دیگران مخفی نگه دارید. کسانی که به شما نزدیک هستند وقتی به انگیزه واقعی شما پی ببرند از تصمیماتتان بیشتر حمایت خواهند کرد. روابط خصوصی شما از چنان کیفیتی برخوردار هستند که به شما برای زندگی انگیزه و هیجان می بخشند. به همین دلیل هم احساسات شما نقش مهمی را در برنامه ها و کارهایتان ایفا می کنند. دوری از ورزش و نگرانی از اضافه وزن نیز مشکل دیگری است که از مدت‌ها پیش شما را آزار می دهد، با خودتان قراری بگذارید و از امروز حداقل نیم ساعت پیاده روی کنید. سلامتتان از همه چیز مهمتر است. ملاقاتی خواهید داشت، مراقب باشید با ندانم کاری خود موقعیت را از دست ندهید. حد و مرزهایتان را بشناسید و رعایت کنید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما در دوره ای پر از مشکلات و سختی ها قرار دارید و امروز خودتان و توانایی هایتان را زیر سوال برده اید. شما به شخصیت خودتان فکر می کنید و احساس می کنید که شاید همه این مشکلاتی که دارند شما را در خود غرق می کنند تنها از خودتان ریشه می گیرند. این افکار فقط عملکرد شما را ضعیف تر از این که هستند خواهند کرد و حساسیت شما اجازه عملی کردن ایده هایتان را از شما خواهد گرفت. بهتر است به جای سرزنش کردن خودتان، وقت و انرژیتان را روی حل مشکلات متمرکز کنید. بزودی فرصتی برایتان پیش می آید که بتوانید ارتباطی خوب با فردی که اصلا انتظارش را ندارید، برقرار کنید. تولد یکی از نزدیکان را فراموش کرده‌اید، جبران کنید. شخصی در محل کار به شما لطف کوچکی خواهد کرد، سپاس گزار و قدردان باشید، یادتان باشید مهربانی وظیفه نیست اما قدردانی از آن وظیفه است.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

شما از این که مورد توجه و احترام دیگران قرار بگیرید و آنهایی که در اطرافتان قرار دارند را رهبری کنید لذت می برید. امروز این فرصت را به شما خواهد داد تا توانایی های مدیریتی خود را به نمایش بگذارید. شما مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند را با روی باز خواهید پذیرفت و با ذکاوتی که دارید به چالش هایی که در پیش رو دارید غلبه خواهید کرد. با این همه نباید فراموش کنید که متواضع باشید و برای نشان دادن خودتان بیش از اندازه سر و صدا به راه نیندازید. باعث و بانی اتفاقی که افتاده خود شمایید، گناه را به گردن دیگران نیندازید. برای اخذ یک تصمیم مهم دچار شک و تردید شده‌اید، برای دست یابی به جمع بندی درست، باید پیرامون موضوع تحقیق بیشتری بکنید. نقطه نظرات شخصی که براتان خیلی مهم است را بپرسید. خواهید دید که راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

شما شخصیتی پویا دارید، اما با توجه به شرایط کیهانی باید سعی کنید امروز انرژی خود را صرف بحث های بیهوده نکنید. سعی کنید منطقی رفتار کنید و از هر فرصتی برای کنار آمدن با دیگران استفاده کنید. با این کار قدرت خودتان را حفظ کرده و خیلی سریعتر به اهدافتان دست پیدا خواهید کرد. این که شما به سادگی می توانید ساعت های طولانی برای موفقیت پروژه هایتان وقت بگذارید بر هیچ کسی پوشیده نیست. اما همکاران و اطرافیانتان نمی توانند به راحتی با شما همگام شوند، آنها از شما جا میمانند و در تلاش برای رسیدن به شما خسته میشوند. در رفتارهایتان با دیگران صادقانه رفتار می کنید و همین موضوع باعث شده که دوستان زیادی داشته باشید. یکی از آشنایان کمکی می خواهد اما بیش از هر چیز قصد دارد به شما نزدیک شود. زود به او اعتماد نکنید اما بی توجه هم نباشید. شاید قرار است تنهایتان را برای همیشه کنار بگذارید. به سر و وضعتان بیشتر توجه کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما می توانید خیلی راحت سر صحبت را باز کرده و یک راست بروید سراغ مطلب و حرفی که می خواهید را بزنید و بدون این دست و آن دست کردن اصل مشکل را مورد بحث قرار دهید. یادتان باشد که دنیا مدام در حال تغییر است و اگر می خواهید که به اهدافتان دست پیدا کنید باید خودتان و کارهایتان را زیر ذره بین قرار داده و با ذهنی باز اوضاع را بررسی کنید و خودتان را با شرایط وفق دهید . پیش از آن که خیلی دیر شود دست به کار شوید. از کنار یک اثر هنری به سادگی نگذرید. اگر می خواهید خسارت نپردازید، لازم است حواستان را بیشتر جمع کنید. عزیزی چشم انتظار ملاقات و دیدار با شماست، او را زیاد منتظر نگه ندارید و هر چه زودتر او را دریابید. در حال حاضر امکان و فرصت تحقیق در مورد پیشنهادی که به شما شده ندارید، با کمک خواستن از شخصی موقعیت را حفظ کنید.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز به ویژه وقتی به خانواده و مسائل خانوادگیتان نگاه می کنید، خوبی ها و زیبایی های زندگی را نسبت به مشکلات و سختی های آن خیلی بیشتر و راحت تر می توانید ببینید. ولی اگر طوری برخورد کنید که انگار مسئله مهمی در میان نیست و چشمتان را به روی واقعیت ها ببندید ناگهان مجبور خواهید شد در برخورد با حقیقتی تلخ از خواب شیرینتان بیدار شوید. شما وقتی در یک گروه قرار می گیرید قدرت فوق العاده ای از خودتان نشان می دهید، اما گاهی در ارتباط برقرار کردن با دیگران زیاد خوب عمل نمی کنید. خوب قرار نیست که همیشه موفق باشید. وقت آن رسیده که سوء تفاهم بوجود آمده بین شما و یک دوست را به پایان برسانید. گذشت زمان فقط بذر کینه را در قلب‌هایتان خواهد پاشید، صادق باشید شما هم بی تقصیر نبوده‌اید. لطفی که پیش از این به شخصی داشته‌اید، فراموش نشده است. شخصی که با زبان تند و شوخی های بی مورد شما را آزار می دهد از خودتان دور کنید.

♎ فال روزانه متولدین مهر

شما همیشه خواسته اید که دنیا را تغییر دهید و از در میان گذاشتن رویاهایتان با دوستان خود لذت می برید. اما امروز شور و شوق همیشگیتان برای دنبال کردن این رویاها و عملی کردن آنها را ندارید. راه و روش خودتان و انتخاب هایتان را زیر سوال می برید و فکر می کنید شاید اصلا آدم مناسبی برای این کارها نباشید. سعی نکنید خودتان و کارهایتان را توجیه کنید، دوستانتان شما را همین طوری که هستید قبول دارند و تحسین می کنند. تا دیر نشده دست به کار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید. حتی شده از خواب و خوراکتان بزنید این کار را انجام دهید، برایتان نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. موضوعی احساسی بسیار نگرانتان کرده است، نگران نباشید این طوفانی است که می گذرد. بی منظور حرفی زده‌اید که برازنده شما نبوده.

♏ فال روزانه متولدین آبان

شما دوست دارید برای همه چیز برنامه ریزی کنید و همه را تحت نظر داشته باشید. نیاز به مدیریت و رهبری و به عهده گرفتن مسئولیت همه کارها وجود شما را در بر گرفته است، اما امروز از آن روزهایی است که هم به نفع خودتان و هم به نفع اطرافیانتان است که به حرف های آنها گوش بدهید و دست از تلاش برای کنترل همه بردارید. درست است که براتان سخت است و اصلا به این وضعیت عادت ندارید، اما برای مدتی خودتان را آزاد بگذارید. شما نیاز دارید زمانی را به خودتان و مسائل شخصیتان رسیدگی کنید. قصد دارید دست به کاری بزنید و با این که خیلی هم تلاش کرده اید، نگرانید و شرایط را کاملا به ضرر خود می دانید. اوضاع اینطور باقی نمی ماند مطمئن باشید خیلی زود نتایج زحماتتان را می بینید. اتفاقی خوش در حال رخ دادن است، هر چه زودتر او را بجویید. این روزها نوبت شماست. برای کار نکرده توضیح ندهید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

آدم های عجیب و غریب که شخصیتی مرموز و پیچیده دارند همیشه شما را به خود جذب می کنند. اما چیزی که از این جذابیت منحصر به فرد برای شما مهمتر است احساس آزادیتان است، به همین دلیل هم باید سعی کنید در رابطه هایی که امروز شروع می کنید دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید، زیرا ممکن است آزادی خود را به خطر بیندازید. اکنون زمان آن رسیده است که به دنیای درون خود توجه بیشتری داشته باشید، شما نمی توانید تا ابد از واقعیت های زندگی خود فرار کنید و دیر یا زود باید با آنها روبرو شوید. برای نیتتان به امید معجزه نباید بنشینید. شما خوشبخت هستید، مگر اینکه دائم بخواهید خود را با دیگران مقایسه کنید و انتظار داشته باشید که خوشبخت تر از آنها باشید. این هرگز میسر نمی شود زیرا همواره دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند، تصور می کنید. درباره مسائل عاطفی‌تان بیش از حد توقع نداشته باشید.

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز ثبات شما را از بین خواهد برد! شما سعی دارید زندگی خود را روی پایه و اساس جدیدی بساید و به همین دلیل هم مجبور خواهید بود زاویه دید و نگرش خودتان را تغییر دهید. همچنین باید درک بالای خودتان که شما را قادر به کنار آمدن با شرایط مختلف می کند را به کار بگیرید. باید به طور کامل آگاه و هوشیار باشید و لحظه به لحظه آماده باشید تا با هر چیزی روبرو شوید. اجازه ندهید هیچ چیزی شما را به تسلیم واداشته و یا نا امید کند. ایده ای برای سرمایه گذاری به ذهن شما خطور کرده. این ایده‌ی خامی ست، نیاز به پردازش بیشتری دارد. هشیار اگر باشید می توانید از آن برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی‌تان حرف های تکراری خسته‌تان کرده. کمی فاصله بگیرید تا نه چیزی بگویید و نه چیزی بشنوید. گاهی تنهایی بهتر است.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

شما گاهی بیش از اندازه خودتان را درگیر کارها و پروژه هایتان می کنید، اما امروز مجبور خواهید شد تکلیف خودتان را با اطرافیانتان مشخص کنید. در این که شما با کار کردن آن هم به صورت طولانی مدت و به شکلی خستگی ناپذیر، برای اطمینان حاصل کردن از موفقیت پروژه هایتان هیچ مشکلی ندارید شکی نیست، اما خانواده و دوستان نمی توانند خودشان را با شما هماهنگ کنند. شما بیش از اندازه انرژی دارید و کنار آمدن با شما گاهی غیر ممکن به نظر می رسد. اگر این طور ادامه بدهید خواهید دید که هیچکس دور و برتان باقی نمانده است. در مورد نیتی که در ذهن دارید بهتر است دست از لج بازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهی برسید. آنچه از گذشته باقی می ماند خاطره است نباید برای آن افسوس خورد. از خاطرات خوب همچون چراغی برای نشان دادن راه آینده استفاده کنید وگرنه راه رفته را دوباره مجبور می شوید طی کنید. بلایی آمده بود که به سلامتی از آن گذر کردید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما ذهنیت قبلی خود را فراموش کرده و خودتان را برای تجربه های تازه آماده کرده اید. چنان سرحال و سرزنده اید که به خاطر نمی آورید تا به حال چنین بوده باشید. به احتمال زیاد با شخصی دیدار خواهید داشت که تاثیرات مثبتی روی شما و کارهایتان در چند روز آینده خواهد گذاشت. شاید نباید اینقدر تلاش کنید تا دیگران هم به مسائل از زاویه دید شما نگاه کنند. در هر صورت دوستان و نزدیکانتان شما را همینطور که هستید دوست دارند. از غفلت در روابط احساسی حذر کنید چون این ایام و خوشی های آن است که برایتان می ماند. به دنبال پیدا کردن یاری باشید که همیشه تکیه گاه شما باشد. شخصی قابل اعتماد وارد زندگی‌تان می شود، که می توانید با او خیلی راحت باشید. حواستان به صحبت‌های که در اطرافتان می‌شود باشد. همه خیرخواه نیستند و گاهی فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

دیدگاه خود را ارسال کنید