جزئیات حادثه مرگبار در شمال تهران | جوان ۲۲ ساله فوت کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق مرگبار یک ساختمان مسکونی در شمال تهران خبرداد.

جزئیات حادثه مرگبار در شمال تهران | جوان ۲۲ ساله فوت کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق مرگبار یک ساختمان مسکونی در شمال تهران خبرداد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات اطفای حریق به محل حادثه واقع در گلابدره، خیابان بوکان، میدان آبک اعزام کرد.  

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک واحد ۱۰۰ متری واقع در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی رخ داده و شعله‌های آتش تمام این ساختمان را دربر گرفته و در حال سرایت به طبقات و واحدهای دیگر است. در همین راستا نیز آتش‌نشانان همزمان با قطع جریان برق و گاز این ساختمان عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را در دستورکار قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه گروهی از آتش‌نشانان اقدام به جستجو در میان دود و شعله‌های آتش کردند، گفت: همزمان گروهی دیگر نیز در حال مهار و خاموش کردن آتش بودند. در این حین با پیکر سوخته مردی حدودا ۲۲ ساله مواجه شدند که با تحویل این فرد به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان دقایقی بعد موفق به مهار و پس از آن اطفای کامل حریق شدند، اظهارکرد: همچنین در جریان این حادثه آتش‌نشانان حدود ۱۲ نفر را از میان دودی که طبقات این ساختمان را فراگرفته بود، خارج کرده و به محل امن انتقال دادند که در این میان یک خانم به دلیل شدت دود گرفتگی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه کامل دود به ماموریت خود خاتمه داده و با تحویل محل به عوامل انتظامی به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

دیدگاه خود را ارسال کنید