جزئیات حادثه مرگبار در همدان | ۷ عضو خانواده جان باختند

رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور کبودراهنگ به خان‌آباد خبر داد.

جزئیات حادثه مرگبار در همدان | ۷ عضو خانواده جان باختند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور کبودراهنگ به خان‌آباد خبر داد.

سرهنگ علی فکری در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته -جمعه ۱۶ تیرماه- ساعت ۴ بعدازظهر خودروی سواری پراید و کامیون اسکانیا در محور کبودراهنگ بهم برخورد می کنند که منجر به فوت هفت سرنشین خودروی پراید می شود.

وی خاطرنشان کرد: علت وقوع حادثه در دست بررسی است و به زودی نتایج اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان اعلام کرد: به جز تصادف دیروز، حادثه دیگری طی دو روز گذشته در محورهای استان به ثبت نرسیده است.

مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: روز گذشته سرنشینان خودروی پراید که شامل دو خانواده پنج و دو نفره بوده و در حین بازگشت از عروسی به سمت ساوه در حرکت بودند، در ابتدای جاده خان‌آباد با کامیون برخورد کرده و در دم جان می بازند.

علیرضا صارمی با بیان اینکه طبق اظهارات بستگان متوفیان، کامیون از روبرو به پراید برخورد کرده و ماشین به قدری صدمه دیده بود که نیروهای آتش نشانی با برش خودرو اقدام به بیرون آوردن اجساد می کنند، افزود: هنوز پلیس علت تصادف را به پزشکی قانونی اعلام نکرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خانواده ها شامل پدر و مادر و سه فرزند و خانواده دیگر شامل مادر و دختر بود، ادامه داد: متأسفانه در این حادثه پدر ۳۸ ساله، دو خانم ۳۵ و ۴۳ ساله، دختر ۱۶ ساله و سه پسر بچه ۷، ۱۰ و ۱۱ ساله در خودروی پراید در دم جان خود را از دست دادند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید