وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری رئیسی با پرداخت عالی | وام فوری به چه کسانی تعلق می گیرد؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس با اشاره به مصوبه اخیر این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، مقرر شد تسهیلاتی برای وام‌گیرندگان بانکی با تشکیل سامانه جامع وثایق در نظر گرفته شود.

وام فوری رئیسی با پرداخت عالی |  وام فوری به چه کسانی تعلق می گیرد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

وام فوری

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس با اشاره به مصوبه اخیر این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، مقرر شد تسهیلاتی برای وام‌گیرندگان بانکی با تشکیل سامانه جامع وثایق در نظر گرفته شود.

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز عصر خود در مصوبه‌ای وزارت امور اقتصادی و دارایی را مکلف کردند تا نسبت به راه‌اندازی سامانه جامع وثایق اقدام کند.

وی افزود: براساس این مصوبه، اشخاص حقیقی و حقوقی به میزان اعتباری که دارند و در سامانه جامع وثایق به ثبت رسیده، می‌توانند از بانک وام دریافت کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: این اعتبارات شامل دارایی‌های عینی، مطالبات و... می‌شود و بانک‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی براساس اعتباری که طبق این سامانه دارند، وام پرداخت خواهند کرد.

زنگنه خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون در مصوبه دیگری تمام واحدهای دولتی و خصوصی که فعالیت عمومی دارند و اقدام به صدور پروانه می‌کنند را مکلف کردند تا پروانه‌های خود را در سامانه ملی صدور مجوزها صادر کرده و در این سامانه به ثبت برسانند.

وی افزود: این مصوبه شامل حال دستگاه‌های ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، مناطق آزاد تجاری، صنعتی و تمام واحدهای خصوصی که خدمات عمومی دارند، می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین در مصوبه خود، قوه‌قضاییه را مکلف کردند تا در مورد صدور حکم ممنوعیت خروج از کشور برای اشخاص، این حکم را قبل از مراجعه افراد به فرودگاه، به اطلاع‌شان برساند./تسنیم

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

نرخ سود تسهیلات بر اساس این طرح انتخابی بوده و بسته به میزان سپرده گذاری شما ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد است. همچنین سقف تسهیلات برای افراد حقیقی ۲ میلیارد ریال و برای صاحبان کسب وکار ۵ میلیارد ریال است.

لذا با این اوصاف افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارغوان بانک سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است که متقاضیان عادی با ایجاد سپرده قرض الحسنه از وام ۲۰۰ میلیون تومانی و افراد دارای پروانه کسب می توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در ادامه به برخی از سئوالات پر تکرار درباره این طرح اشاره می کنیم

بازپرداخت فقط به صورت اقساطی است و تحت هیچ شرایطی پرداخت به صورت یک‌جا و راس مدت ممکن نیست.

امتیاز تسهیلات طرح ارغوان به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر -با تکمیل فرم- می‌توان منتقل کرد. انتقال امتیاز به اشخاصی غیر از لیست مذکور ممنوع است.

در ادامه جداول این تسهیلات با نرخ های متفاوت و زمان های سپرده گذاری آمده اما شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتی بانک سینا و به نشانی https://tarh.sinabank.ir/arghavan مراجعه کنید./مه شو

۲ ۱۲ 40% 18%

۳ ۱۸ 40%

۴ ۲۴ 40%

۵ ۳۰ 40%

۶ ۳۶ 40%

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ 60% 20%

۳ ۱۸ 60%

۴ ۲۴ 60%

۵ ۳۰ 60%

۶ ۳۶ 60%

   مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ 100% 22%

۳ ۱۸ 100%

۴ ۲۴ 100%

۵ ۳۰ 100%

۶ ۳۶ 100%

   مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ 150% 23%

۳ ۱۸ 155%

۴ ۲۴ 160%

۵ ۳۰ 170%

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت وام فوری، بدون ضامن و کم بهره ۵۰ میلیون تومانی به فرزند اول و دوم و ۱۰۰ میلیون تومانی به فرزند سوم به عنوان بخشی از تسهیلات فرزندآوری یاد کرد و گفت: بسته هدیه شامل اقلام بهداشتی، البسه و تغذیه ویژه مادر تسهیلات دیگری است که به محض تولد نوزاد به کارکنان مشمول اعطاء می‌شود.

 بنی حسن تعداد فرزندان متولد شده در خانواده بزرگ شهرداری تهران از زمان رونمایی از بسته خرسند ساز تا به امروز را در ۴۳۵ نفر ذکر کرد و یادآور شد: وام فرزندآوری به حساب برخی از کارکنان مشمول واریز شده و سایر کارکنان نیز به محض ارائه مدارک از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی فرزند چهارم و ۱۰۰ میلیون تومانی ویژه فرزند سوم به کارکنانی که تاریخ تولد فرزندان آن‌ها پس از رونمایی از بسته خرسند ساز بوده همزمان با عید سعید غدیر خم پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: انشاالله به زودی و با رونمایی از دومین بسته خرسند ساز خدمات بیشتری به کارکنان ارائه خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید