باوزتان می شود این بچه 8 ساله قاتل زنجیره ای باشد؟

تاکنون درباره کودکان قاتل و پرونده‌های آنان چیزی خونده‌اید؟ کوچکترین قاتل زنجیره‌ای دنیا فقط هشت سال دارد.

باوزتان می شود این بچه 8 ساله قاتل زنجیره ای باشد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

دنیای تبهکاران پر از اسامی افرادی است که به نحوی درگیر سرقت، جنایت یا جرم‌های دیگر شده‌اند.

با اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنند فقط افراد بزرگسال در این فهرست جای دارند، اما در کمال تعجب اسم ۱۰ نفر از کم سن و سال‌ترین خلافکار‌ها هم بین مشهورترین جنایتکاران و سارقان دنیا دیده می‌شود؛ بچه‌های کم سن و سالی که از دنیای آرام و پاک کودکی‌شان فاصله گرفته و به دنیای پر از خشونت بزرگتر‌ها پا گذاشته‌اند.

شاید باورش سخت باشد، اما بعضی از آن‌ها با خشونت زیاد، دست به قتل و جنایت زده‌اند. البته تحقیقاتی که در مورد کودکان تبهکار انجام شده نشان می‌دهد که بیشتر آن‌ها از ناهنجاری و اختلالات رفتاری رنج می‌برند یا در خانواده‌های خلافکار با مشکلات بسیار زندگی می‌کنند.

کودک ربا‌های قاتل

وقتی مادر جیمز بوگلر پسر دو ساله، پسرش را برای مدت کوتاهی در فروشگاه تنها گذاشت تا برای انجام یک کار کوچک از آنجا خارج شود و به سرعت برگردد، هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد این آخرین باری باشد که پسرش را زنده می‌بیند.

جان و رابرت ۱۰ساله دو پسری بودند که همراه آن‌ها وارد فروشگاه شدند. آن‌ها طبق معمول از یک طرف فروشگاه به طرف دیگر می‌دویدند، اجناس را به هم می‌ریختند و وسایل کوچک را در جیب‌هایشان می‌گذاشتند.

زمانی که آن‌ها به جیمز برخوردند، فکر کردند که او در فروشگاه گم شده؛ به خاطر همین به او نزدیک شدند و توانستند با چرب‌زبانی او را از فروشگاه بیرون ببرند.

جیمز بوگلز، کودک دوساله‌ای بود که توسط جان و رابرت ربوده شده و به قتل رسید

پس از اینکه به اندازه کافی از فروشگاه دور شدند به گمان اینکه جیمز، پولی همراه دارد و به آن‌ها نمی‌دهد، با سنگ و میله آهنی او را کتک زدند و وقتی این پسر بچه دوساله از هوش رفت، با زدن یک ضربه محکم به سرش، او را روی ریل راه‌آهن انداخته و فرار کردند.

اما هنوز از محل جنایت دور نشده بودند که پلیس به وضعیت آشفته آن‌ها مشکوک شد و دستگیرشان کرد. آن‌ها هم به قتل جمیز اعتراف کردند و پس از برگزاری دادگاه به اعدام پس از رسیدن به سن قانونی محکوم شدند.

قاتل کشتی‌کچ‌کار

«لیونل گروست تات» نوجوان ۱۴ ساله، قربانی اش را با تقلیدحرکات مسابقات نمایشی کشتی کچ کشته است.

جسی مدیسون برای نگهداری از دختر ۶ ساله اش تیفانی ایونیک، پرستاری به اسم کاتلین گروست تات را استخدام کرده بود. کاتلین حدود ۲ سال بود که به خانه آن‌ها می‌آمد و دیگر مورد اطمینان جسی بود و به همین خاطر جسی بعضی وقت‌ها دخترش را به خانه او می‌برد.

لیونل گروست با تقلید از حرکات کشتی کچ، دختر شش ساله‌ای را به قتل رساند

همانطور که حدس زدید لیونل پسر کاتلین بود. کاتلین روز حادثه، بعد از رفتن جسی، از پسرش خواست تا یکی دو ساعت از تیفانی مراقبت کند تا او به کارهایش برسد. لیونل و تیفانی برای سرگرم شدن مشغول تماشای مسابقات کشتی کچ از تلویزیون شدند.

تیفانی، دختر شش ساله‌ای بود که قربانی اجرای حرکات کشتی کچ شده و به قتل رسید

بعد از دو ساعت، لیونل وحشت زده مادرش را صدا زد و گفت تیفانی دیگر نفس نمی‌کشد. او برای کاتلین توضیح داد که حین بازی، او را روی پشتش سوار کرده، ولی تیفانی از پشتش افتاده و سرش با میز برخورد کرده است.

لیونل محکوم به گذراندن ۵ سال در زندان و ۱۰ سال حبس خانگی شد

پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که لیونل دروغ می‌گوید، ۳۵جراحت شدید در بدن تیفانی، شکستگی دنده و آسیب دیدگی ریه اش نشان این ادعا بود.

لیونل بالاخره اعتراف کرد که حرکات نمایشی کشتی کچ کار‌های محبوبش را روی تیفانی اجرا کرده است. این پسر ۱۴ ساله به جرم قتل درجه دو به گذراندن پنج سال حبس در زندان و ۱۰ سال حبس خانگی محکوم شد.

کوچک‌ترین قاتل سریالی (۸ ساله)

آرمادراپ سادا، پسر هشت ساله هندی یکی از خشن‌ترین کودکان تبهکار دنیاست که با کشتن سه کودک زیر یک سال، لقب کوچک‌ترین قاتل سریالی دنیا را از آن خود کرده است. آرمادراپ در اول ژانویه ۲۰۰۷ شناسایی و دستگیر شد. او تمام این جنایات را در عرض یک سال انجام داده بود.

این پسر هشت ساله وقتی که می‌خواست جسد سومین مقتولش را که دختری شش ماهه بود در خرابه‌های اطراف خانه‌شان دفن کند، توسط همسایگان دیده شد. آن‌ها به سرعت، پلیس را در جریان گذاشتند و به این ترتیب قاتل سریالی کوچک دستگیر شد.

ماموران پلیس ابتدا فکر می‌کردند که این تنها جنایتی است که ارمادراپ انجام داده، ولی با شهادت عموی او مبنی بر اینکه برادرزاده‌اش دو کودک دیگر را هم کشته است، پلیس تحقیقات بیشتری را آغاز کرد و مشخص شد که او قبل از این جنایتش، دو دختر دیگر را هم به قتل رسانده که هشت ماهه و نه ماهه بودند. با اینکه آرمادراپ از چهار سال پیش در زندان به سر می‌برد، اما هنوز از علت قتل این نوزادان چیزی نگفته است.

قاتل نامادری (۱۱ ساله)

گوردن بروان، پسر ۱۱ ساله پنسیلوانیایی هم یکی از مشهورترین چهره‌های فهرست تبهکاران کوچک است. او در فوریه ۲۰۰۹ به جرم کشتن نامادری‌اش و نوزادی که در شکم او بود، بازداشت شد. گوردن با شلیک چند گلوله به کنزی هوک، نامادری ۲۶ ساله‌اش دستگیر و روانه زندان شد و به خاطر بارداری کنزی به قتل دو نفر محکوم شد.

مادر گوردن – دبورا – دو سال قبل از این حادثه از پدرش جدا شده و پدرش با کنزی ازدواج کرده بود. اما گوردن که از همان روز اول با این ازدواج مجدد مخالف بود با نامادری‌اش هیچ سازشی نداشت. او یکی از جوان‌ترین قاتلان دنیاست که باید بدون قرار عفو مشروط و وثیقه روانه زندان می‌شد.

گوردون براون با کشتن نامادری باردار خود به قتل دو انسان ​متهم شد.

اما با دخالت سازمان حقوق بشر و همچنین دادخواست‌های مادرش، مبنی بر بی‌گناه بودن پسرش، قرار شد تا رسیدن به سن قانونی، در حبس خانگی به سر ببرد.

گوردن که حالا۱۳ ساله شده، نمی‌تواند بیشتر از ۱۰۰ قدم از خانه‌اش دور شود. بعد از این اتفاق، پدرش دیگر حاضر به نگهداری از او نیست و به همین خاطر او در خانه دبورا زندانی شده است.

قدیمی‌ترین قاتل نوجوان (۱۴ ساله)

اسم جورج استینی ۱۴ ساله به عنوان قدیمی‌ترین تبهکار در این فهرست ثبت شده است. این پسر نوجوان در ۱۶ ژانویه ۱۹۴۴، به جرم قتل دو دختر بچه دستگیر و به اعدام محکوم شد. این اولین باری بود که نوجوانی با این سن در آمریکا به اعدام محکوم می‌شد.

بتی بینیکر ۱۱ ساله و مری توماس ۸‌ساله دو نفری بودند که به دست جورج کشته و در گودالی پر از گل پنهان شده بودند. پس از پیدا شدن اجساد بتی و مری، شکستگی‌ها و جراحات مختلفی که در بدنشان وجود داشت نشان می‌داد که قبل از مرگ بار‌ها شکنجه شده‌اند.

جورج در اعترافات خود گفت «من فقط از آن‌ها خواستم تا هر چیز با ارزشی که دارند به من بدهند، اما آن‌ها به جای توجه به صحبت‌های من، به خاطر سیاهپوست بودنم من را مسخره کردند و به من خندیدند. من هم عصبانی شدم و آن‌ها را کتک زدم، اما وقتی به خودم آمدم آن‌ها مرده بودند.» جورج به جرم قتل و اقدام به سرقت، به اعدام با صندلی الکتریکی بدون بخشش محکوم شد. حکم دادگاه چند ماه پس از دستگیری اجرا شد.

قاتل بیمار (۱۳ ساله)

اریک اسمیت در ۱۳ سالگی به جرم قتل یک کودک چهار ساله به نام درک رابی دستگیر شد؛ طبق شواهد او به وسیله یک سنگ بسیار بزرگ به سر درک ضربه زده بود که همین امر در نهایت به مرگ او انجامید. وقتی قضات دادگاه دلیل این جنایت را از اریک پرسیدند، او نتوانست جواب قانع‌کننده‌ای ارائه کند.

پس از معاینات روانپزشک مشخص شد که اریک از نوعی ناهنجاری عصبی رنج می‌برد؛ اختلالی که به خاطر آن بیمار قادر نیست عصبانیت و خشم خود را کنترل کند. اریک همچنان در زندان ایالتی آمریکا به سر می‌برد و تا به حال پنج بار عفو مشروطی که از طرف دادگاه به او داده شده را رد کرده است.

قاتل یک پیتزافروش (۱۲ ساله)

بیلی کوراریکی ۲۲ ساله یکی دیگر از تبهکارانی است که در دوران کودکی دست به جنایت زده و بعد از دستگیری بیشتر عمرش را در زندان گذرانده. در سال ۲۰۰۱ و در زمانی که بیلی فقط ۱۲ سال داشت، به جرم قتل یک پیک پیتزا فروشی به نام مایکل چوی دستگیر و روانه زندان شد.

بیلی مدعی بود که مایکل چوی خودش باعث مرگش شده و او هیچ تقصیری در این ماجرا نداشته است. قرار بود که او پس ازگذراندن هفت سال حبس آزاد شود، اما با شکایت‌های جدیدتری که خانواده مقتول ارائه دادند، بیلی تا به حال در زندان مانده است.

سارق مسلح بانک (۱۳ ساله)

دنتو مور ۱۳ ساله هم یکی از سارقان نوجوان این فهرست است که به خاطر سرقت از بانک شهر راست بلت آمریکا در سال ۲۰۱۰ دستگیرو روانه زندان شد.

دنتو هم به سبک خیلی از فیلم‌های سینمایی تصمیم گرفت از یک بانک سرقت کند؛ اما درحالی که بعد از سرقت از بانک، پشت چند بلوک سیمانی پنهان شده بود توسط پلیس دستگیر شد.

نکته عجیب اینجاست که دنتو چندبار از سنگری که برای خودش درست کرده بود به سمت ماموران شلیک کرد که البته هیچ کدام از گلوله‌هایش به هدف نخورد، اما همین جرم هم به جرم سرقت او اضافه شد.

مایکل مک کوی، کلانتر شهر راست بلت می‌گوید «در طول این ۱۹ سالی که به عنوان کلانتر در این شهر مشغول کار هستم، دنتو کوچک‌ترین مجرمی است که دستگیر کرده‌ام.»

به خاطر جرمی که دنتو مرتکب شده، دادگاه او را به گذراندن ۵ تا ۱۰ سال زندان محکوم کرد که این مدت بسته به حسن رفتار دنتو می‌توانست متغیر باشد. دنتو ماه پیش ۱۴ساله شد و محکومیت او در ۲۱ سالگی‌اش به پایان می‌رسد.

همسایه قاتل (۱۲ ساله)

اولویا بارکمن دختر ۱۲ ساله‌ای است که در سال ۲۰۰۶ به جرم قتل سه نفر دستگیر و روانه زندان شد. باورش عجیب است، اما او همسایه‌هایشان مارک و دبورا ریچارسون و پسر هشت ساله آن‌ها را در شهر مدیسن هات کانادا به قتل رسانده بود.

اولویا از غیبت والدینش سوءاستفاده کرده و با برداشتن اسلحه پدرش این جنایت مرگبار را رقم زده بود. او هیچ‌وقت دلیل این جنایت را عنوان نکرد. حتی خانواده‌اش هم از انگیزه او برای این جنایت‌ها اظهار بی‌اطلاعی کردند.

مارک و دبورا ریچاردسون به دست دختر ۱۲ ساله همسایه​شان به قتل رسیدند

آن‌ها در دادگاه گفتند: «اولیویا با فرزند آن‌ها دوست بود و همیشه بعد از ظهر‌ها برای بازی به خانه آن‌ها می‌رفت و همیشه هم از مهربانی دبورا و پذیرایی‌های او تعریف می‌کرد…، اما شاید یک حمله عصبی باعث چنین جنایتی شده باشد.»

اولیویا بارکمن به جرم قتل همسایگان خود دستگیر و به زندان انداخته شد

پس از بررسی‌ها و تحقیقات پلیس مشخص شد که اولیویا از ناراحتی‌های روحی و روانی رنج می‌برد. درنتیجه به خاطر بیماری‌اش به گذراندن چهار سال از عمرش در بیمارستان روانی، چهار سال و نیم در خانه، اما تحت نظر نیرو‌های پلیس و یک سال و نیم حبس در زندان ایالتی محکوم شد

دیدگاه خود را ارسال کنید