دستگیری باند قاچاقچی مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری کیس ویژه انتقال و توزیع مواد افیونی از نوع تریاک، مرفین و حشیش در زاهدان خبر داد.

دستگیری باند قاچاقچی مواد مخدر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ احمدعلی جهانتیغ اظهار داشت: با رصد و پایش و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان عامل اصلی انتقال مواد افیونی از نوع حشیش، مرفین و تریاک که در شهرهای مختلف کشور  اقدام به توزیع می‌کرده در یکی از محلات سطح شهر زاهدان شناسایی شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعت‌ها پایش مداوم مخفیگاه تحت نظر گرفته شده در اقدامی به موقع و سریع طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

 وی تصریح کرد: فرد دستگیر شده عامل اصلی انتقال و توزیع مواد افیونی در نقاط مختلف کشور بوده و به همراه ده‌ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی به صورت گسترده فعالیت می‌کرد.

 سرهنگ جهانتیغ با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: متهم موصوف به نام اختصاری ع.ح از سال 97 دارای پرونده قضایی انتقال مقدار بیش از یک تن مواد افیونی به استان کرمان؛ تحت تعقیب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده که در بازجویی و تحقیقات پلیس بزه انتسابی اعتراف کرده است.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید