دستگیری اراذل و اوباش تهران توسط پلیس در این منطقه

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه این پلیس خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش تهران توسط پلیس در این منطقه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 سرهنگ سعید راستی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران عملیات این پلیس افزود: شرور دستگیر شده که با نزاع و درگیری و عربده کشی باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بود؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در محله جوادیه دستگیر شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: این فرد پس از تکمیل  پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه به هیچ عنوان اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

دیدگاه خود را ارسال کنید