دختر کوچولوی بیچاره زیر شلاق های پدرش جان باخت!

رسانه‌ها از مرگ غم انگیز «زینب کوچولو» زیر شلاق‌های پدر عصبانی خبر دادند.

دختر کوچولوی بیچاره زیر شلاق های پدرش جان باخت!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

مرد افغانستانی وقتی متوجه شد دختر ۹ ساله‌اش فرش اتاق را کثیف کرده با کابل برق به جانش افتاد و دخترک را به کام مرگ کشاند.

 صبح یکشنبه ۲۹ مرداد، زن جوانی هراسان در حالی که دختر ۹ ساله‌ای را در آغوش داشت وارد یکی از بیمارستان‌های شهرری شد. دخترک به سختی نفس می‌کشید و روی بدن او آثار ضرب و جرح دیده می‌شد. کادر درمان، بلافاصله عملیات درمان او را آغاز کردند، اما ساعتی بعد دخترک تشنج کرد و جان باخت.

باتوجه به اینکه مرگ دخترک مشکوک بود و آثار ضرب و شتم و کبودی زیادی روی بدن او دیده می‌شد کادر درمان، موضوع را به پلیس گزارش کردند و بدین ترتیب دقایقی بعد بازپرس کشیک ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا راهی بیمارستان شدند.

زن جوان که خود را مادر کودک معرفی کرد گفت: با شوهر و دو فرزند دیگرم از خانه بیرون رفته بودیم، اما زینب در خانه بود وقتی چند ساعت بعد برگشتیم متوجه شدیم زینب فرش اتاق را کثیف کرده است شوهرم با دیدن این صحنه عصبانی شد و برای تنبیه آنقدر او را با کابل برق کتک زد که حال بچه بد شد خیلی سعی کردم مانعش شوم، اما فایده نداشت بعد که آرام‌تر شد زینب خوابید، اما صبح روز بعد متوجه شدم به‌سختی نفس می‌کشد ترسیدم و او را به بیمارستان آوردم، اما طاقت نیاورد و فوت کرد.

در ادامه بلافاصله تیم جنایی راهی خانه آن‌ها شدند و در حالی که کابل برقی گوشه اتاق افتاده بود پدر زینب کوچولو را دستگیر کردند.

مرد افغانستانی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل دخترش گفت: چند سال قبل از مادر زینب جدا شدم و بچه را برداشتم و به ایران آمدم مدتی بعد هم دوباره ازدواج کردم و صاحب دو فرزند دیگر شدم، اما زینب ناسازگاری می‌کرد و همیشه او را کتک می‌زدم.

آن شب وقتی از میهمانی به خانه برگشتیم و دیدم زینب خانه را کثیف کرده عصبانی شدم و او را زدم. یک کابل دست‌ساز درست کرده بودم که با آن بچه را می‌زدم.

 طبق معاینات پزشک بیمارستان آثار کبودی و ضرب و جرح قدیمی نیز روی بدن کودک دیده می‌شد که حکایت از آن داشت، زینب قبلاً هم مورد ضرب و شتم پدرش قرار گرفته است.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید