برای داشتن پوست خوب باید چه کارهایی انجام دهیم؟

پوست خوب فقط با زدن یک کرم خوب به دست نمی آید. غذاهایی که می خورید، میزان خواب، فعالیت روزانه، و حتی رابطه جنسی روی پوست صورت تاثیر می گذارند. عجیب است نه؟! چطور ممکن است رابطه جنسی روی پوست خانم ها تاثیر داشته باشد، با ما باشید تا پاسخ این سوال را متوجه شوید.

برای داشتن پوست خوب باید چه کارهایی انجام دهیم؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

همانطور که احتمالاً تا به حال متوجه شده اید، رابطه ی ما با پوست مان رابطه ی مستقیم و خطی ای نیست. یعنی اینگونه نیست که همه چیز محدود به استفاده از یک کرم خوب باشد. در حقیقت عناصر ظریف و نه چندان ظریف زیادی در زندگی روزمره ی ما وجود دارد که می توانند وضعیت پوست ما را به بهتر یا بدتر تغییر دهند. در ادامه می خواهیم ببنیم خواب، آلودگی هوا، قند، اضطراب و رابطه جنسی چگونه بر پوست زنان اثر می گذارند.

خواب

وقتی خواب کافی ندارید، بدن شما به چیزهایی مثل تغییرات هورمونی پیش از پریود، واکنش بیش از اندازه ای نشان می دهد، امری که می تواند منجر به جوش شود. به علاوه، وقتی زمانی که نباید، بیدار هستید، سطح کورتیزول یا همان هورمون اضطراب تان بالا باقی می ماند.

این به معنای افزایش سیاهی و پف زیر چشم ها در کوتاه مدت و بیشتر شدن چین و چروک ها در بلند مدت است.اما چرت زدن تنها راه حل این مشکل نیست. بلکه کلید حل مسأله، داشتن یک برنامه ی خواب ثابت و ۷ ساعت خواب شبانه است. برای به حداکثر رساندن مراقبت پوستی خود شب ها از موادی مانند رتینول و پپتید استفاده کنید چون زمانی که پوست در حال استراحت است، به تولید کلاژن کمک می کنند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید