کلاهبرداری و شیاد بازی های مرد شمالی

فروشنده ویلای شمال در نوشهر قلابی از آب در آمد.

کلاهبرداری و شیاد بازی های مرد شمالی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

چندی قبل مردی به دنبال خرید ویلا در نوشهر بود و در یک مشاور املاک  از دو نفر  که خود را مالک آن ویلا جا زده بودند خریداری میکند.

 

مرد جوان پس از برگشتن به تهران به دنبال کارهای قانونی ویلا رفت تا سند را به نام بزند اما وقتی برای استعلام به دفتر ثبت اسناد مراجعه کند در کمال ناباوری متوجه شد ویلا به نام شخص دیگری است و پول را به افرادی داده که تنها آشنایی خیلی دوری با صاحب اصلی ملک دارند و در واقع کلاهبرداری کرده اند.

مرد جوان وقتی متوجه شد که این افراد  خلافکار هستند و به بهانه پرداخت باقی پول ویلا یکی از آنها را به مکانی در شهر دعوت کرد و بعد او را به خانه اش  برد و مجبورش کرد تا با شریکش تماس بگیرد و در قبال آزادی اش مبلغی که به آنها پرداخت کرده است را بازگردانند.

در ادامه خانواده فردی که گروگان گرفته شده بود وقتی متوجه غیبت چند روزه وی می شوند با پلیس آگاهی تهران تماس می گیرند و پلیس را در جریان قرار می دهند، ماموران پلیس آگاهی تهران  به سرعت وارد عمل شده و با بررسی آدرس های فرد مفقود شده و اطلاعاتی که از تماس های او به دست  آورده بودند در یک سناریوی ساختگی و قرار صوری مرد گروگانگیر را دستگیر کردند.

بازپرس صاحب جمعی از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران با توجه به اینکه هر 2 طرف ماجرا از هم شکایت داشتند و در حالیکه مرد گروگان گرفته شده پیش روی بازپرس پرونده ادعا کرد که خودش به خانه مرد جوان رفته و آدم ربایی نبوده هر 2 پس از حل موضوع شکایت شان نسبت به هم رضایت دادند و با دستور بازپرس پرونده آزاد شدند.

دیدگاه خود را ارسال کنید