آدم ربایی با آمبولانس خصوصی!!

پشت پرده ربودن مدیرعامل یک کارخانه دار، همسرش بود که با اجیر کردن 7 گروگانگیر، قصد داشت شوهرش را مهجور نشان بدهد تا بتواند تمام اموال او را تصاحب کند اما مرد کارخانه دار با زیرکی توانست خودش را از مخمصه نجات دهد.

آدم ربایی با آمبولانس خصوصی!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 پشت پرده ربودن مدیرعامل یک کارخانه دار، همسرش بود که با اجیر کردن 7 گروگانگیر، قصد داشت شوهرش را مهجور نشان بدهد تا بتواند تمام اموال او را تصاحب کند اما مرد کارخانه دار با زیرکی توانست خودش را از مخمصه نجات دهد.

 

متهم زن  همشهری آنلان، الهه فراهانی: چند روز قبل مدیر کارخانه‌ای در اطراف تهران از خانه‌اش خارج شد که به محل کارش برود اما در بین راه آمبولانسی سد راهش شد و چند مرد پس از پیاده شدن از آن، مرد کارخانه‌دار را سوار آمبولانس کرده و ربودند. آنها او را به یک بیمارستان روانی منتقل و وانمود کردند که وی بیماری خطرناک است و به این ترتیب مرد کارخانه‌دار یک هفته در آنجا نگهداری شد تا اینکه با کمک وکیلش ثابت شد که بیمار نیست و مرخص شد. در دادسرای جنایی مرد کارخانه‌دار پس از ترک بیمارستان راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از کسانی که او را ربوده بودند شکایت کند. او گفت: وقتی مردان خشن با ضرب و شتم مرا به بیمارستان روانی بردند، مدعی شدند که مشکل روحی و روانی دارم و باید تحت درمان قرار بگیرم. هرچه تلاش کردم به آنها بگویم من دیوانه نیستم، بی فایده بود. حتی وقتی تاکید می‌کردم مدیر یک کارخانه بزرگ هستم، بیشتر به من شک می‌کردند. سرانجام توانستم با یکی از کارمندان رابطه دوستی برقرار کنم و به او وعده پول دادم و توانستم با وکیلم تماس گرفته و از آجا خلاص شوم. ردپای همسر به دستور بازپرس جنایی تهران، تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، شماره پلاک آمبولانس را به دست آوردند

. در مرحله بعد مالک آمبولانس خصوصی شناسایی و دستگیر شد. وی اسرار آدم ربایی را فاش کرد و گفت: ما به دستور زنی به نام شهرزاد، مرد کارخانه دار را ربودیم و او را به بیمارستان روانی انتقال دادیم.وی ادامه داد: شهرزاد همسر گروگان بود و به جز من 6 مرد دیگر در این ماجرا نقش داشتند. شهرزاد وعده دستمزد خوب به ما داد و چون مشکلات مالی داشتیم پذیرفتیم تا وارد این بازی عجیب شویم. وی گفت:تمام آمارها را شهرزاد به ما داد،مثلا کارخانه شوهرش کجاست و چه زمان هایی در آنجا تنهاست و فرصت خوبی برای اجرای نقشه است. اظهارات این مرد کافی بود تا شهرزاد دستگیر شود. او در بازجویی ها گفت: شوهرم از مشکلات روحی و روانی رنج می برد و من بارها از او خواسته بودم تا خودش را درمان کند. همسرم اما زیر بار نمی رفت و حاضر نبود به روانپزشک مراجعه کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم افرادی را اجیر کنم تا همسرم را به مرکز روانی انتقال دهند. وی ادامه داد: برای اینکه راز این آدم ربایی برملا نشود، حتی دستگاه ضبط فیلم های کارخانه را هم ربودم و در خانه ای مخفی کرده ام. با اعتراف زن جوان، تیم تحقیق راهی خانه وی شده و فیلم های صحنه آدم ربایی را بدست آورد. این در حالیست که بررسی ها نشان می دهد زن جوان با اجرای این نقشه آدم ربایی و بستری کردن همسرش در مرکز روانی، تصمیم داشته برای او پرونده مهجوریت درست کند و او را دیوانه نشان بدهد تا بتواند تمام اموالش را تصاحب کند با این وجود تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید