رتبه بندی معلمان | نتیجه نهایی رتبه بندی معلمان

اطلاعیه مهم مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش برای معلمان | رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

مدیرکل رفاه و پشتیبانی افزود: ۱۴۷ هزار خانوار تا نیمه مردادماه از مراکز اسکان و خانه معلم سراسر کشور استفاده کرده‌اند.

اطلاعیه مهم مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش برای معلمان | رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رتبه بندی معلمان از دغدغه‌های مهم فرهنگیان است.رتبه بندی معلمان حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.رتبه بندی معلمان مدتهاست که قرار است اجرا شود.رتبه بندی معلمان برای معلمان اهمیت فوق العاده ای دارد.رتبه بندی معلمان با اما و اگرهای فراوان همراه است.

رتبه بندی معلمان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آمار اسکان فرهنگیان در تابستان 1402 را اعلام کرد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش بیش از دو میلیون نفر روز در ستادهای اسکان تابستانه فرهنگیان در سراسرکشور خبر داد.

سید سعید مقدم زاده ضمن تشریح آمار پذیرش اسکان موقت فرهنگیان در تابستان سال جاری اظهار کرد: استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان و اردبیل به ترتیب بیشترین پذیرش اسکان موقت فرهنگیان را داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی افزود: ۱۴۷ هزار خانوار تا نیمه مردادماه از مراکز اسکان و خانه معلم سراسر کشور استفاده کرده‌اند.

وی تعداد مراکز رفاهی آموزش و پرورش کشور را ۴۰۵ مرکز عنوان کرد و افزود: ۲۵۰۰ مرکز اسکان موقت فرهنگیان برای طرح اسکان تابستان برنامه‌ریزی شد که تمام مراکز پذیرای فرهنگیان بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مقدم زاده از ساماندهی اسکان موقت ۷۰۰ هزار نفر تا نیمه مرداد خبر داد و گفت: به جز شهرهای زیارتی و مسیر تردد زائران اربعین سید و سالار شهیدان، مراکز اسکان موقت فرهنگیان ویژه تابستان ۱۴۰۲ تا نیمه شهریور ماه میزبان فرهنگیان شریف و فرهیخته خواهد بود.

از معلمان در آستانه بازنشستگی می‌خواهیم در آموزش و پرورش بمانند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دلیل کمبود نیروی آموزشی در سطح مدارس استان، از معلمان در آستانه بازنشستگی درخواست می‌کنیم برای ادامه خدمت در آموزش و پرورش بمانند.

به گزارش شرق، محمود نقوی بیان کرد: در مهرماه امسال و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید احکام رتبه بندی معلمان استان همدان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۳۰۰ کلاس درس به مدارس استان همدان اضافه و تعداد کلاس‌های درس به ۱۱ هزار و ۶۰۰ اتاق افزایش می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: از ۲۱ هزار معلم استان همدان حدود ۱۲ هزار نفر به رتبه بندی خود معترض بودند و به همین دلیل رسیدگی به اعتراضات در ادارات آموزش و پرورش استان انجام شد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود، با بیان اینکه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهریورماه اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان از ابتدای مهر برای تدریس وارد مدارس می‌شوند، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید ۳۲۶ هزار دانش‌آموز در مدارس استان همدان نام‌نویسی کنند که ۳۶ هزار نفر آن سهم مدارس غیر دولتی است.

نقوی اضافه کرد: به طور میانگین در آموزش و پرورش استان همدان برای هر ۱۴ دانش آموز یک نیروی آموزشی وجود دارد و تراکم جمعیت دانش آموزان نسبت به کلاس درس در استان ۲۵ نفر است.

به گفته این مقام مسئول، آموزش و پرورش همدان در کنکور ۱۴۰۰ در جایگاه هجدهم کشور و در بخش امتحانات نهایی در رده پایین کشور قرار داشت و امسال پس از گذشت ۲ سال، رتبه استان به بالاتر از میانگین کشور رشد پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه بیشتر شاخص‌های آموزش و پرورش همدان نسبت به عملکرد استان و میانگین کشوری رو به رشد است، گفت: امسال اعتبارات تملک دارایی آموزش و پرورش استان ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

نقوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری همایش بزرگداشت «حاج محسن جامه بزرگ» و «استاد نداف» از معلمان و اساتید برجسته استان اشاره کرد و افزود: این مراسم چهارشنبه ۲۵ مردادماه در خانه معلم همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان همدان بیش از ۲۰۰ شهید فرهنگی دارد، ادامه داد: همچنین بیش از هزار دانش‌آموز شهید در استان داریم که باعث تقویت حوزه تألیف، چاپ و انتشار کتاب در حوزه دفاع مقدس شده است.

نقوی اضافه کرد: مقرر شده همزمان با برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان ۸ هزار بسته نوشت افزار به در بین دانش آموزان محروم توزیع شود، همچنین به بهانه برپایی این کنگره، برنامه‌هایی مثل توزیع ملزومات بهداشتی و لباس ورزشی در بین دانش آموزان و همایش‌های فرهنگی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه گریزی به سی و هفتمین گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور از فردا به صورت حضوری و وبیناری زد.

 برچسب ها: اخبار معلمان ، اخبار فرهنگیان ، رتبه بندی معلمان در استان همدان ، اخبار همدان ، اعتراض به رتبه بندى فرهنگیان ، اخبار آموزش و پرورش ، بازنشستگان ، معلمان بازنشسته ، محمود نقوی

دیدگاه خود را ارسال کنید