قیمت دلار | قیمت دلار امروز در بازار

قیمت دلار همچنان در مدار نزولی به سر می برد | قیمت دلار امروز به چند رسید؟

قیمت سکه، طلا و دلار چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در بازار تهران مشخص شد.

قیمت دلار همچنان در مدار نزولی به سر می برد | قیمت دلار امروز به چند رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت دلار طی چند ماه گذشته با نوسان همراه است. قیمت دلار در اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت دلار در صرافی ملی متفاوت است. قیمت دلار پس از ارز دولتی افزایشی شد. قیمت دلار امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت دلار

قیمت سکه، طلا و دلار چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در بازار تهران مشخص شد.

تداوم روند نزولی قیمت دلار

قیمت طلا و سکه قیمت (ریال)

هر انس طلا ۱,۹۰۴,۹۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۳,۲۳۹,۰۰۰

سکه امامی ۲۸۱,۰۵۰,۰۰۰

سکه بهار آزادی ۲۵۳,۹۹۰,۰۰۰

نیم سکه ۱۵۱,۵۰۰,۰۰۰

ربع سکه ۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰

یک گرمی ۶۱,۵۰۰,۰۰۰

قیمت ارز قیمت (ریال)

دلار ۴۹۲,۶۸۰

یورو ۵۳۹,۰۳۰

پوند انگلیس ۶۲۸,۸۷۰

درهم ۱۳۴,۲۶۰

یوآن چین ۶۷,۶۰۰

لیر ترکیه ۱۸,۲۰۰

عربستان قیمت دلار ایران را تغییر می دهد؟

روزنامه شرق الاوسط از سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه به عربستان در پایان هفته نوشته است؛ اتفاقی که اگر عملی شود می‌تواند بر قیمت ارز اثر بگذارد و حباب بازارها را کاهش دهد.

قیمت درهم کاهش پیدا کرده است ولی حباب آن برای ماندن در محدوده های فعلی پافشاری می کند. در شرایطی که دلار در ابتدای کانال ۴۹ هزار تومان ایستاده است افزایش قابل توجه حباب درهم می تواند معامله گران افزایشی را امیدوار کند. روزنامه شرق الاوسط از سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه به عربستان در پایان هفته نوشته است؛ اتفاقی که اگر عملی شود می‌تواند بر قیمت ارز اثر بگذارد و حباب بازارها را کاهش دهد. چرا که خبرهایی که در این مدت به بهبود روابط ایران و عربستان اشاره داشته بازار ارز را دچار نوسان کاهشی کرده است. سیگنال ها و اخبار مثبت از این سفر ولی می تواند نوسانات ارزی را بیشتر کند، مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ و حمایت ۴۸ هزار و۸۰۰ مواردی است که بررسی رفتار دلار در این نواحی به تحلیل بهتر بازار ارز کمک خواهد کرد.

اونس کار را برای سکه سخت کرد

سکه و درهم پس از پر کردن گپ به وجود آمده در نمودار روز قبل عقب نشینی کردند، سکه به کانال ۲۷ میلیون تومانی بازگشت و حباب آن در کانال ۲۱ درصدی باقی ماند. اونس طلا روند نزولی گرفته و در ابتدای کانال ۱۹۰۰ دلاری قرار دارد که کار را برای معامله گران افزایشی سخت تر می کند. سکه حمایت محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش دار که در صورتی که از دست برود حمایت روانی نیمه کانال ۲۷ میلیون تومانی پیش روی آن قرار می گیرد.

بورس جانی ندارد

معاملات خرد بازار سرمایه جانی ندارد و قیمت ها در بازار روند نزولی دارد، زور پولی که در بازار مبادله میشود به اندازه ای نیست که اکثریت بازار را در یک روز سبز نگه دارد و شاخص کل در مواجهه با افزایش قیمت ها در همان روز فرو می ریزد.

در حالیکه دلار به خوبی کنترل شده است بازار سرمایه بلاتکلیف مشخص شدن نرخ خوراک پتروشیمی ها و شمولیت قانون ورشکستگی خودروسازهاست که قیمت گذاری دستوری در این حوزه، کار را سخت تر کرده است این بلاتکلیفی نقدینگی را تا مشخص شدن نتیجه، در پشت در تصمیمات معطل کرده است.

بررسی شاخص گروه خودروسازی نشان می دهد که این گروه خط روند صعودی خود را از دست داده است. و در نزدیکی حمایت سطح ۶۱ درصدی فیبوناچی قرار دارد که در گذشته هم در این محدوده نوسان کرده است. در صورت حمایت گروه خودرو مقاومت محدوده ۳۰۱ هزار واحدی محدوده مقاومتی مهمی است ولی در صورتی که محدوده حمایتی از دست برود محدوده حمایتی ۲۵۰هزار واحدی مهم ترین حمایت خواهد بود که بر سطح ۷۸ درصدی فیبوناچی منطبق است.

منبع: اکو ایران

دیدگاه خود را ارسال کنید