وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 500 میلیونی برای این افراد | شرایط دریافت وام چیست؟

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت متصل به بانک اقتصاد نوین این امکان را دارند با توجه به معدل حساب خود برای وام 500 میلیون تومانی طرح «پیام» این مجموعه درخواست بدهند.

وام فوری 500 میلیونی برای این افراد | شرایط دریافت وام چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

وام فوری

به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی واجد شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی طرح پیام هستند که در یکی از شعب این مجموعه حساب‌های قرض الحسنه، کوتاه مدت یا جاری داشته و میانگین حساب مناسب را ایجاد کرده باشند. مدت زمان خواب سپرده مختص این تسهیلات نیز باید از دو ماه کمتر و از شش ماه بیشتر نباشد. سود این تسهیلات با توجه به نوع، مقدار معدل حساب و قرارداد تسهیلاتی تعیین شده و از چهار درصد کمتر و از 23 درصد بیشتر نخواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 24 ماه می‌رسد. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. لازم به ذکر است که وام گیرنده باید جواز کسب خود را به شعبه ارائه بدهد.

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، 26 میلیون و 186 هزار و 653 تومان است. کل سود تسهیلات، 128 میلیون و 479 هزار و 672 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 628 میلیون و 539 هزار و 672 تومان خواهد بود.

مختصری درباره ویژگی‌ها و آغاز به کار بانک اقتصاد نوین بدانید

بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های اختصاصی و پیشرو کشور در حوزه ارائه انواع خدمات حضوری و آنلاین است که از بیستم مردادماه سال 1380 با سرمایه اولیه 25 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به منظور کاهش مشکلات مالی و کمبود نقدینگی مشتریان خود انواع طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده و ارائه داده است.

انتهای پیام

دیدگاه خود را ارسال کنید