یحیی گل محمدی | حواشی یحیی گل محمدی

استرس یحیی گل محمدی برای دربی! | پرسپولیس برای دربی کم می آورد!

با نگاهی به اسامی گلزنان تیم پرسپولیس تا اینجای فصل به نام یک مدافع تأثیرگذار برمی‌خوریم.

استرس یحیی گل محمدی برای دربی! | پرسپولیس برای دربی کم می آورد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یحیی گل‌محمدی زادهٔ ۲۸ اسفند ۱۳۴۹ است. یحیی گل محمدی بازیکن پیشین و مربی کنونی پرسپولیس است. یحیی گل‌محمدی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخت  یحیی گل محمدی در بهمن ۱۳۹۳ از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به‌عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد. یحیی گل محمدی سالهاست با همسرش لیلا که اصالتا کُرد است ازدواج کرده که ثمره آن دو فرزند یک پسر جوان بنام امیرحسین و یک دختر متولد سال 92 می باشد.

مدافع ۳۲ ساله گرجستانی تیم پرسپولیس فصل گذشته جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم، به ویژه در مسابقات حساس بود.

گئورگی گولسیانی که در پست مدافع برای پرسپولیس به میدان می‌رود فصل پیش با ۲۴۳۸ دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس در ۲۹ هفته مسابقات لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت که در ۲۷ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان تهرانی حضور داشت.

گولسیانی در فصل گذشته لیگ برتر توانست ۶ بار برای پرسپولیس گلزنی کند که از این تعداد دو گل مقابل تیم استقلال در دیدار دربی رفت بود. بازی که این مدافع گرجستانی، پرسپولیس را از شکست در یکی از حیثیتی ترین دیدارهای فصل نجات داد تا در نهایت با سه امتیاز دیگری که پرسپولیس مقابل مس رفسنجان باز هم با گل پیروزی بخش همین مدافع به دست آورد، جلوتر از سپاهان به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. دیداری که در هفته بیست و چهارم در شهر رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گولسیانی همچنین در دیدار مقابل نساجی قائمشهر یکی از گل‌های پرسپولیس در پیروزی ۵ بر ۱ این تیم مقابل نماینده مازندران را به ثمر رساند. او همچنین در دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان نیز که شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه ۳ بر یک برنده شدند دو بار برای تیمش گل زنی کرد تا مجموعاً ۶ بار در فصل گذشته برای پرسپولیس گل زده باشد. گولسیانی که در فصل جدید لیگ برتر هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید در ترکیب پرسپولیس به میدان برود تا اینجا فقط ۹ دقیقه برای گل محمدی بازی کرده اما در همین ۹ دقیقه نیز توانست یک بار پرسپولیس را از شکست نجات بدهد.

امید یحیی برای دربی رفت؛ بازیکنی که مانع شکسته شدن رکورد گل‌محمدی و پرسپولیس شد

گولسیانی اولین بار در فصل جاری در دیدار مقابل تراکتور و در وقت‌های تلف شده به میدان رفت. او در دقیقه ۹۰ به علاوه ۳ به جای سعید صادقی به میدان آمد. اما او سپس در بازی مقابل ذوب آهن از دقیقه ۸۳ به جای سرلک به میدان رفت و در شرایطی که تیمش با گل به خودی سروش رفیعی یک بر صفر عقب بود توانست تک گل تساوی بخش تیمش را ۲ دقیقه بعد از ورود (در دقیقه ۸۵) به ثمر برساند تا بازی یک بر یک مساوی شود و پرسپولیس از شکست خانگی نجات پیدا کند. با نگاهی به رکورد بدون شکست ماندن پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مشخص می شود این تیم از اسفندماه سال گذشته که در دیدار برگشت به سپاهان(۰-۱) باخت هنوز در هیچ مسابقه رسمی نباخته است. مصاف هفته بیست و سوم که پرسپولیس در تهران با گل دقیقه ۹۰ به علاوه ۴ مسابقه با گل محمد کریمی به سپاهان باخت و از آن پس در هیچ دیداری شکست نخورده است.

گولسیانی همچنین در بازی آخر پرسپولیس مقابل فولاد نیز ۲ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در دقیقه ۸۸ به جای مهدی ترابی وارد ترکیب پرسپولیس شد. این بازیکن گرجستانی هنوز نتوانسته در هیچ یک از بازی‌های پرسپولیس در ترکیب اصلی به میدان برود اما با گلی که در دیدار مقابل ذوب آهن به ثمر رساند نشان داد همچنان یکی از مدافعان گلزن، تأثیرگذار و خطرناک لیگ برتر به شمار می‌رود که می تواند در لحظات حساس و مسابقات مهم مانند دربی عصای دست یحیی را باشد. دربی که تجربه دو بار گلزنی به در آن را هم دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید