فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزانه امروز 22 شهرسور 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟

فال روزانه امروز 22 شهرسور 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت بازار بورس همراه شوید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر احساس می کنید که شخصی در محل کارتان مانع عملی شدن نقشه ها و برنامه هایتان است به هیچ عنوان امروز میدان را به نفع او خالی نکنید. اجازه ندهید دیگران با محدود کردن شما قدرتان را از شما بگیرند. امروز استرس و فشار عصبی شما را کمی خسته کرده است و شریک راهتان هم درست مثل خودتان روز سختی را گذرانده و کمی عصبی است. شما ترجیح می دهید در کنار هم در سکوت و آرامش غرق شوید و از بودن در کنار هم لذت ببرید، اما او با کوچک ترین حرکت و رفتاری ناراحت و آزرده می شود. اگر می بینید نمی توانید به هم آرامش بدهید بهتر است کمی از هم فاصله بگیرید. برای یک زخم کهنه دنبال مسکن های موقت نباشید، مسئله را باید از ریشه حل کنید. از شنیدن خبری اشک شوق می ریزید. بعد از چند سال تلاش مداوم اکنون وقت استراحت و لذت بردن است، حالا شما فرصت کافی برای شروع کردن کار یا حرفه ای که از مدت ها پیش در فکرتان بوده دارید، از این فرصت استفاده کنید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شما مسئولیت های زیادی به عهده دارید بخش زیادی از روزتان را به انجام کارهای روزمره خواهید گذراند که ممکن است به خاطر تأخیرهای پیش بینی نشده و غیر قابل کنترلی که در کارهایتان پیش می آیند کمی بیشتر از حدی که انتظار داشته اید طول بکشند. این وضعیت ممکن است باعث شود که عصبانی شوید و رفتارهای تندی از خودتان نشان دهید، اما باور کنید این اتفاق ها تقصیر هیچ کس نیست و کاری از دست شما برای جلوگیری از آن بر نمی آید. وقت بیشتری را با دوستان بگذرانید. برای شروع یک رابطه عاطفی جدید بهتر است کمی صبر کنید. اگر مجرد هستید این روزها بهتر است آخرین نگرانی تان در رابطه با عشق و عاشقی باشد. اگر در رابطه ای عاطفی هستید در مقابل ناملایمات صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید. مسافری عزیز در راه دارید.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

امروز موقعیتی که در رابطه عاطفیتان دارید ذهن شما را به خود مشغول کرده و باعث شده است افکارتان کمی آشفته باشند. اجازه ندهید قربانی ترس هاستان شوید و با این سوال با شجاعت تمام روبرو شوید. خوشبختانه منطق شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و می توانید نتایج مثبت و راضی کننده ای را به دست بیاورید. این طور فرض نکنید که از همه چیز باخبر هستید و سعی کنید خودتان را جای طرف مقابلتان گذاشتته و به اوضاع از زاویه ی دید او نگاه کنید. فکری که به ذهنتان رسیده یا چیزی که می خواهید با سماجت تمام به دست خواهید آورد. از دیدن شخصی بسیار خوشحال خواهید شد. گرهی سخت خود به خود باز می شود طوری که باورتان نمی شود. خرید کوچکی برای خودتان یا شخصی عزیز خواهید کرد انجام یک کار خیر ختم به اتفاق خوبی برای شما می شود.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس می کنید که یکی از اطرافیانتان با درخواست ها و انتظارات بیش از حد خود شما را اسیر کرده است و آرزو می کنید که ای کاش دست از سرتان بر می داشت! هیچکس به غیر از خودتان نمی تواند شما را از وضعیتی که در آن گرفتار شده اید نجات دهد. شما باید تصمیم بگیرید که قضاوت ها و حرف های دیگران برایتان اهمیت دارند یا ندارند و بر اساس آن واکنش شنان دهید. شاید در فکر این باشید که پیش از به پایان رسیدن فصل تابستان همراه با خانواده ی خود به یک سفر چند روزه بروید. در مورد مسئله ای امیدتان ناامید می شود، کمی صبور تر باشید. دیدن عکسی خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. در مورد یک پیشنهاد کاری بر سر دوراهی قرار می گیرد. شنیدن خبری بسیار متعجبتان می کند، دست پاچه نشوید و عکس العملی نشان ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

 فال روزانه متولدین مرداد

امروز مسئولیت هایی که به عهده دارید ممکن است کمی بیشتر از حد توان و انتظارتان باشند. متأسفانه فشاری که امروز باید تحمل کنید به خاطر به انجام نرساندن به موقع کارهایی است که روزهای پیش باید انجام می دادید و هیچ جایی برای شکایت کردن و یا مقصر دانستن دیگران باقی نگذاشته اید. تنها کاری که در حال حاضر از دستتان بر می آید این است که روی انجام کارتان تمرکز کنید و تمام تلاشتان را داشته باشید تا پیش از به پایان رسیدن این هفته کارهایتان را تکمیل کنید. شخصی در اطرافتان بسیار مرموز و محافظه کار است، بهتر است با او بسیار با احتیاط رفتار کنید و از برنامه های آینده تان با او صحبت نکنید. شما اهداف و خواسته واقعی او را نمی دانید. در مورد یک مسئله کاری احساس غرور می کنید اما اگر نتوانید در مورد تصمیمتان مصمم باشید به مشکل بر خواهید خورد.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

این که یکی از دوستان و همراهان همیشگیتان که همیشه شما را مورد حمایت و تأیید خود قرار می داده است امروز به یک باره شما را زیر بار انتقاد گرفته و برنامه هایی که دارید را زیر سوال ببرد برایتان اصلا خوشایند نخواهد بود. اما به نفعتان است که به جای اینکه حالت تدافعی به خودتان بگیرید کمی به گفته ها و انتقادات او فکر کنید، به احتمال زیاد خودتان هم به این نتیجه خواهید رسید که حق با اوست و اگر چیزی گفته تنها از روی خیرخواهی است و هیچ خصومتی با شما ندارد. این روزها در رابطه عاطفی تان دچار احساسی چندگانه شده اید، بهتر است تکلیف این احساس را هرچه زودتر روشن کنید. در مورد یک مسئله ی کاری همه تخم مرغ ها را در یک شانه نچینید. در مورد مسئله ای بیش از حد کنجکاوی و پرس و جو نکنید به دردسر میافتیدT این مسئله به شما مربوط نیست.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به احتمال زیاد برای شما روز خسته کننده ای خواهد بود. حتی کارهایی که همیشه انجامشان برایتان بسیار راحت و سریع بوده است هم به تلاش زیادی نیاز دارند و کلی وقت از شما می گیرند. با این وضع به احتمال زیاد تا نیمه های روز حسابی احساس خشتگی خواهید کرد. خوب، راستش شما بیخود دارید خودتان را اذیت می کنید. حداقل امروز لازم نیست خودتان را به کسی ثابت کنید. در حد توانتان کار کرده و به خودتان فشار بیش از حد وارد نکنید. برای شروع کاری دائم امروز و فردا می کنید، تصمیمی جدی بگیرید و شروع کنید و بهانه نیاورید زمان را از دست می دهید. رفتار شخصی شما را وادار به فکر می کند. یک معامله آن طور که توقع دارید پیش نمی رود کمی صبر کنید. اوضاع از آنچه که فکر می کنید بهتر خواهد شد.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ضمیر ناخودآگاهتان احساساتی قدیمی را در وجودتان زنده کرده است. به همین دلیل هم خیلی عصبی به نظر می رسید و هر لحظه ممکن است رفتار تندی از خودتان نشان دهید. به جای این که تمام روز خودتان را به این شکل آزار بدهید کمی دست نگه دارید و به این که ناراحتیتان از کجا ریشه می گیرد فکر کنید. به گذشته فکر کنید و سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید. مطمئن باشید خودتان هم از اینکه چقدر زود حالتان خوب شده است تعجب خواهید کرد. با گفتن یک حرف در جمعی نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم ناراحتی ایجاد خواهید کرد. در مورد یک گره مالی نگرانی نداشته باشید و بیشتر تمرکزتان روی کار و فعالیت های اخیرتان باشد. امکان دوری موقت به خاطر یک سفر کاری وجود دارد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که غافلگیرتان می کند.

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما نقشه ای واضح و مشخص برای آینده ی خود دارید، اما مشکلات احتمالی باعث نگرانی شما شده اند. کمی بیشتر فکر کنید، مثل اینکه شما دارید بیش از اندازه روی نکات منفی تمرکز می کنید. یادتان باشد منتظر هر چه که باشید، همان به سراغتان خواهد آمد. امروز دیدار با یکی از دوستان و یا اعضای خانواده که که دارد یک بیماری و یا مشکلی بزرگ را پشت سر می گذارد ممکن است به خاطر کج خلقی و تندمزاج بودن این شخص برایتان خسته کننده باشد، اما سعی کنید خودتان را جای او بگذارید و شرایطش را درک کنید. بیشتر به ورزش های سبک بپردازید و سلامتتان را جدی بگیرید. یک کار نیمه تمام دارید که فکرش کلافه تان کرده، برایش وقت بگذارید و آن را تمام کنید. برای گرفتن یک جواب عجله دارید و دلتان می خواهد زمین و زمان را به هم بدوزید، مراقب باشید رفتاری نشان ندهید که اطرافیان را هم کلافه کنید.

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز ممکن است با یک نفر از اطرافیانتان بحث شدیدی بر سر مسائل سیاسی یا اجتماعی داشته باشید. شاید در ابتدای بحث نکان خیلی جالبی مطرح شوند و حتی برایتان آموزنده هم باشد، اما وقتی این بحث حالت دعوا به خود بگیرد ترجیح می دهید آن را رها کرده و از آن فضا فاصله بگیرید. چه لزومی دارد که خودتان را آزار بدهید؟! لازم نیست همه ی دنیا در مورد یک موضوع مثل هم فکر کنند. امروز شما با تعصب داشتن روی نقشه ها و برنامه هایتان می توانید بدترین دشمن خودتان باشید. کمی به نشانه ها توجه داشته باشید و ایرادات کارتان را ببینید. در برابر شخصی که بسیار عصبانی تان کرده سکوت کرده و خودخوری می کنید، سر خودتان را مشغول کنید حالا زمان پاسخگویی نیست وقتش که برسد آنچه لازم است خواهید گفت. وارد شدن در یک معامله نگرانتان کرده. یک جابجایی خواهید داشت از تغییر نترسید. خبری می شنوید آن را به فال نیک بگیرید.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

با وجود اینکه شما بزهای کوهی اسطوره ی اراده و پشتکار هستید، اما گاهی از دست دادن اعتماد به نفس می تواند تمام رویاهایتان را نابود کند. امروز شما برای بالا رفتن از پله های ترقی آماده اید، اما با دیدن موانعی که سر راهتان قرار می گیرند ممکن است انگیزه ی خودتان را از دست بدهید. شاید این نا امیدی خودتان را با گفتن اینکه باید واقعیت ها را پذیرفت و منطقی بود توجیه کنید، اما در واقع این کار شما بیشتر از واقع بینی از منفی نگری ریشه می گیرد. به این سادگی ایمانتان را از دست ندهید و تا به هدف نرسیده اید از حرکت نایستید. تکلیف مسئله ای مالی که از مدت ها قبل فکرتان را نگران کرده روشن و مسئله حل خواهد شد. دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا کرده، او سعی می کند تا شما را هم درگیر سازد به کسی اعتماد نکنید و تا می توانید خودتان را از این مسئله دور نگه دارید، رودرواسی را کنار بگذارید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما احساس می کنید که انگار دوستان و اطرافیانتان قصد انجام کاری را دارند اما اسم شما را از آن خط زده و کل ماجرا را از شما مخفی نگه داشته اند. کمی فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث شده است از این گروه خط بخورید، اگر جوابی که پیدا می کنید باب میلتان است جای هیچ گونه ناراحتی نیست و حتی باید به خودتان افتخار هم بکنید، اما اگر دیدید حق را به آنها می دهید بهتر است برای رفع این مشکل خود تلاش کنید. راستگویی خوب است اما در مورد مسئله ای که پیش آمده تا از شما سوالی پرسیده نشده حرفی نزنید. در مورد نیتتان همچنان نیاز به جستجو و تحقیق دارید. در رابطه عاطفی تان با طرف مقابل به توافق های رضایت بخشی خواهید رسید. گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید کرد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید