پسر بی رحم مادرش را با چرخ خیاطی کشت! | دلیل این قتل چه بود؟

پسر 42 ساله معتاد به شیشه سال گذشته در منطقه نواب تهران با چرخ خیاطی به سمت مادر 71 ساله اش پرتاب کرد و او را کشت. متهم امروز با کشف کبودی های متعدد بر روی بدن مقتول از زندان برای تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

پسر بی رحم مادرش را با چرخ خیاطی کشت! | دلیل این قتل چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

چهارم اسفند سال گذشته مردی 42 ساله معتاد به شیشه در منطقه نواب تهران به اتهام قتل مادر 71 ساله اش دستگیر شد. به گفته بازپرس ویژه قتل، این مرد چرخ خیاطی را به سمت مادرش پرتاب کرده بود که منجر به مرگ مادرش شد.

کارآگاهان همچنین متوجه شدند پسر دیگر این مرد در اتاق دیگری حضور داشته و با شنیدن این هیاهو از ترس در را قفل کرده است. او بعداً اظهار داشت که برادرش به دلیل اعتیاد به شیشه، قرص خواب مصرف کرده و دچار توهم شده است.

مرد جوان به بیمارستان منتقل شد و بعد از بهبودی به زندان منتقل شد. پس از 7 ماه در ادامه تحقیقات نهایی پرونده و کالبد شکافی های انجام شده توسط کارشناسان پزشکی قانونی متوجه وجود ضربات متعدد کبودی روی آرنج مقتول شدند که می تواند به معنای ضرب و شتم مرد جوان در گذشته مادرش باشد.

صبح امروز 26 شهریور با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی متهم از زندان برای تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. وی در گفتگو با متهم عنوان کرد که دارای هفت برادر و دو خواهر است. وقتی از او درباره انگیزه کشتن مادرش پرسیده شد، گفت: مشکلات مالی دارند و به دلیل اعتیاد به شیشه در وضعیت عادی نیست. او همچنین افزود که از پنجره به بیرون پرید تا خودش بمیرد، اما جان سالم به در برد. خانواده متهم او را به خاطر قتل مادرش بخشیده اند.

بازپرس محمدمهدی برائه از شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران پس از تکمیل نهایی پرونده و ارائه رضایت نامه دو برادر دیگر متهم را تا اعلام نتیجه نهایی در هفته آینده صادر کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید