قیمت دلار | قیمت دلار امروز در بازار

قیمت دلار امروز سقوط کرد | قیمت دلار در بازار امروز به چند رسید؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۴۴۹ تومان رسید. بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۴۴۹ تومان اعلام شد. قیمت درهم و قیمت یورو در بازار متشکل ارزی در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۳ هزار و ۲۹۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۳۹ هزار و ۳۶۰ تومان اعلام شده است. همچنین در مرکز مبادله ارز…

قیمت دلار امروز سقوط کرد | قیمت دلار در بازار امروز به چند رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت دلار طی چند ماه گذشته با نوسان همراه است. قیمت دلار در اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت دلار در صرافی ملی متفاوت است. قیمت دلار پس از ارز دولتی افزایشی شد. قیمت دلار امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت دلار

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۴۴۹ تومان رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۴۴۹ تومان اعلام شد.

قیمت درهم و قیمت یورو در بازار متشکل ارزی

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۳ هزار و ۲۹۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۳۹ هزار و ۳۶۰ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۱۷ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۱۹۷ تومان اعلام شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید