فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزانه امروز دوشنبه 17 مهر 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟

فال روزانه امروز دوشنبه 17 مهر 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت بازار بورس همراه شوید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را از سردرگمی و ناراحتی ناشی از سر و کله زدن با مشکلات و مسائلی که به مرحله ی بحرانی رسیده اند، نجات خواهد داد. شما در موقعیتی قرار گرفته اید که مجبور هستید تغییرات بزرگی را در زندگی خود ایجاد کنید. این تغییرات شاید با سرعتی اندک و به صورتی غیر قابل لمس پیش بروند، اما بسیار مهم هستند و باید مورد رسیدگی قرار بگیرند. دوستانتان می توانند در این راه کمک قابل توجهی به شما بکنند. پیغامی از یک آشنای قدیمی دریافت می کنید. برنامه های اجتماعی متنوعی در انتظارتان هستند. لازم است در لابلای کارها اوقاتی را هم فقط به خود و تمدد اعصابتان اختصاص دهید. در کار یا تحصیل پیشرفت و موفقیتی چشمگیر را تجربه خواهید کرد و حس خوشی ناشی از آن تا مدت ها همراه تان خواهد بود.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شما امروز نمی توانید به یک نفر که قصد کمک به شما را دارد اعتماد کنید، آن هم به این دلیل که فکر می کنید او برنامه های مخفیانه ای در سر دارد. شاید نپذیرفتن این کمک باعث شود مجبور شوید زحمت بیشتری بکشید، اما در حال حاضر شما نمی توانید به شخصی که از اهداف و نیت هایش مطمئن نیستید اعتماد کنید. نگران نباشید، تنها چیزی که در حال حاضر لازم دارید، داشتن هدف، نقشه ی راه و شجاعت لازم برای رسیدن به مقصد است. دیدن یک عکس باعث می‌شود ایده ای به ذهنتان برسد. ممکن است از نظر مالی حالا احساس امنیت نکنید اما این موقعیت گذراست. ایده ای در سر می پرورانید، آن را عملی کنید. برای مسئله احساسی‌تان بهتر است دست از سرزنش دیگران و مقصر خواندن آنها بردارد، با این کار به جایی نخواهید رسید.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

شما فکر می کنید در نقشه ای که برای رسیدن به موفقیت برای خود کشیده اید همه جزئیات را در نظر گرفته و خودتان را برای هر پیشامد احتمالی آماده کرده اید، اما متأسفانه هیچ گاه نمی توان تمام مشکلات احتمالی را پیش بینی کرد. با این حال، حتی اگر به مشکلی بربخورید هم، با وجود این که واکنش شما چندان سریع نخواهد بود شرایط کیهانی موجود به دادتان خواهد رسید و روزتان را بدون مشکل خاصی پشت سر خواهید گذاشت. شما خوش زبان و شیرین بیان هستید، زبان به بد گفتن باز نکنید حتی اگر فکر می‌کنید از دست یک دوست بسیار عصبانی و ناراحت هستید و الان می‌توانید پشت سرش بد بگویید. پروژه ای یا کاری یا رابطه ای که به نظرتان کلا منتفی شده بود دوباره به جریان خواهد افتاد و شما از این اتفاق خوشحال خواهید شد.

♋ فال روزانه متولدین تیر

با وجود این که شما اغلب می توانیدهوش و ذکاوت خود را با حرف هایی که می زنید به نمایش بگذارید، امروز این مهارت شما در سخنوری چندان به کارتان نخواهد آمد. شنونده هایتان امروز ممکن است از حرف هایی که می زنید برداشت کاملا اشتباهی داشته باشند و همین موضوع باعث به وجود آمدن تنش ها و چالش هایی برای شما شود. متأسفانه هر چقدر تلاش کنید که حرف هایتان را توجیه کرده و بی گناهی خود را ثابت کنید فقط اوضاع را بدتر خواهید کرد! در چنین شرایطی به نفعتان است که بحث را ادامه ندهید و اجازه دهید آرامش خودش را به دست بیاورد. غریبه ای به جمع‌تان اضافه می شود، حواستان را جمع کنید و خیلی زود به او اطمینان نکنید. در یک جمع کاری حواستان باشد آماده حاضر شوید اگر آماده نبودید در مورد چیزی که از آن اطلاعات درست ندارید حرف نزنید. اتفاقی می افتد که شما را به یاد سال های قبل می اندازد.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

شما امیدوار هستید که با داشتن کمی سیاست در برخورد با کسی که نظر مخالف با شما دارد از یک برخورد ناخوشایند جلوگیری کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که سکوت کردن به هیچ عنوان روش خوبی نخواهد بود و با بیان نکردن افکار خود در واقع به دیگران چراغ سبزی نشان می دهید تا حتی اگر رفتارشان اشتباه باشد هم همان طوری که خودشان می خواهند پیش بروند. نظر خودتان را به زبان بیاورید، اما فکر نکنید که این تنها روش حل مسائل موجود است و به حرف های بقیه هم گوش بدهید تا بتوانید با همکاری یکدیگر بهترین راه ممکن را پیدا کنید. از دوست قدیمی تان سراغی بگیرید و به دیدنش بروید. اگر سطح توقعات خود را پایین بیاورید حس خوشی را تجربه خواهد کرد. قناعت را از یاد نبرید. با پدر و مادر خود مهربان باشید و خواهر و برادرتان یا همسرتان را مورد محبت قرار دهید که در پیروزی و موفقیت شما سهم مهمی دارند.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

شا فکر می کنید که با کلمات و حرف های هوشمندانه ی خود خواهید توانست حتی افرادی که از نظر فکری با هم بسیار متفاوت هستند را برای رسیدن به یک هدف مشترک بسیج کنید. با این حال احتمال این که حرف هایتان به جای متحد کردن آنها باعث ایجاد آشوب و بهم ریختگی اوضاع شوند اصلا کم نیست. البته با مهارتی که در حرف زدن دارید خیلی زود کنترل اوضاع را دوباره به دست خواهید گرفت، اما شانس رسیدنتان به نتیجه ی مطلوب چندان زیاد نخواهد بود. مسافرتان می آید و خبر خوشی به شما می دهد. به مقامی یا پولی دست می یابید که در کارتان گشایش است. برای یک دوست کاری انجام داده اید که همیشه سپاسگزار شماست. شخصی بسیار مهربان در بین نزدیکانتان دارید که حواس‌تان به او نیست، این روزها گرهی در کارش افتاده که شما میتوانید در باز کردنش به او کمک کنید.

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز شما می خواهید که در محل کارتان جدی گرفته شوید، اما ممکن است برای رساندن منظور خود به اطرافیانتان کمی زیاده روی کنید. شما خیلی سرسختانه می خواهید آنها را قانع به پذیرفتن حرف های خود کنید و جایی برای اظهار نظر برایشان باقی نمی گذارید و همین باعث می شود که فکر کنند دارید با آنها بدرفتاری می کنید. اجازه ندهید پافشاری روی حرف هایتان مانع رسیدن شما به موفقیت شود. شاید راه هایی که بقیه پیشنهاد می کنند خیلی بهتر از چیزی باشد که شما مد نظر دارید. در محیط کاری در مقابل یک رفتار زشت خواهید ایستاد. برای یک جا به جایی دودل هستید. شخصی حرفی به شما خواهد زد که در حال حاضر باورش برایتان سخت است. از یک ملاقات نتیجه دلخواهتان را می گیرید و انجام یک کار یا معامله همانطور که شما می خواهید به تعویق می افتد.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ترس و نگرانی ممکن است باعث شود که شما به یکباره کاری را انجام دهید که شاید در شرایط عادی هرگز آن را انجام نمی داده اید. در واقع شما احساس می کنید که دارید فرصتی را از دست می دهید و همین ترس از شکست باعث خواهد شد که کارهایی بکنید و حرف هایی بزنید که پیش از این تمایلی به آنها نداشته اید. چه اشکالی دارد اگر به جای چسبیدن به گذشته به آینده امیدوار باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید برای حفظ فرصت هایی که برایتان پیش می آیند انجام دهید. اهمیت حفظ روابط دوستانه و اجتماعی خود را فراموش نکنید و تا جای ممکن جویای حال دوستان قدیمی شوید. خبرهایی به گوش می رسند که قبلا از حصول اطمینان از صحت و درستی آن ها نباید هیچ واکنشی از خود نشان دهید. حواستان را جمع کنید و اجازه ندهید کسی شما را بازی دهد.

♐ فال روزانه متولدین آذر

به نفعتان است مواظب باشید امروز کجاها می روید و چه کارهایی می کنید، در غیر این صورت خودتان را به دردسر بزرگی خواهید انداخت و در دامی گرفتار خواهید شد که رهایی از آن برایتان چندان راحت نخواهد بود. شاید حتی با دانستن خطرناک بودن مسیری که می خواهید در پیش بگیرید وسوسه شوید که آن را امتحان کنید، اما در صورتی که این کار را انجام دهید برای مدتی طولانی آنجا گرفتار خواهید شد. رفتار شخصی متعجبتان می کند، حواستان باشد با کسی نشست و برخاست کنید که هم جنس شما باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد رابطه ای باید ابتدا از انگیزه ها و نیات قلبی طرف مقابل تان اطمینان حاصل کنید. در مورد نیازهای فردی تان صراحت به خرج دهید ولی تا جای ممکن از مشاجره و بحث برحذر باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بدشانسی و مشکلات دل شما را به درد آورده اند. فکر کردن به گذشته تنها رودی از اشک را بر صورتتان جاری خواهد کرد. این کار را با خودتان نکنید. حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که رو به جلو حرکت کنید. شما نیاز دارید تا کار جدیدی را شروع کرده و کمی هیجان به زندگی خود وارد کنید. بگذارید احساستان به جای محدود کردن شما در گذشته برای پیش رفتن به سوی آینده به شما کمک کند. شما همیشه مراقب خانواده تان هستید و به آنها نهایت علاقه دارید. به زودی تغییرات عمده ای در زندگی شما حاصل و منافع تان تامین می شود. در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی موفقیت در چند قدمی شماست. در مورد یک شخص از هر دست بدهید از همان دست پس میگیرید.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

هرگونه مخالفت با شما و تحت فشار قرار دادنتان برای ایجاد تغییرات تنها باعث خواهد شد با لجبازی و سرسختی بیشتری برای به کرسی نشاندن حرف خودتان تلاش کنید و هر کاری که از دستتان بربیاید برای حفظ موضع خود انجام دهید. شما برنامه ریزی هایتان را برای امروز کرده اید و به هیچ عنوان حاضر نیستید تغییری در آنها ایجاد کنید. متأسفانه این کار امروز به نفع شما تمام نخواهد شد. شاید بهتر باشد امروز کمی کوتاه بیایید و خودتان را در نبردی که محکوم به شکست است خسته نکنید. در غیر این صورت حتی اگر دیگران را شکست بدهید هم روزتان را باخته اید! گفتن حرفی به کسی که برایتان بسیار عزیز است سخت است اما تحمل وضع موجود برای تان سخت تر است یا حرفتان را بزنید یا با خودتان برای همیشه کنار بیایید. کاری که انجامش برایتان بسیار مهم است به دیگران نسپارید پشیمان می‌شوید، این کار را خودتان و با دقت انجام دهید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

به جای این که خودتان را با مسائل تکراری و خسته کننده که هیچ نتیجه ای هم برای شما ندارد سرگرم کنید، بهتر نیست کار جدیدی را شروع کنید؟ اگر بخواهید پروژه ای که محکوم به شکست است را ادامه بدهید خودتان را در مسیری طولانی و گیج کننده قرار خواهید داد که به احتمال زیاد راه به جایی نخواهد برد. انرژی خود را صرف کارهایی بکنید که نوید آینده ای بهتر را به شما می دهند. با درخواست تان در کمال ناباوری موافقت می‌شود. نا امیدی را از خودتان دور کنید، به جای آن مثبت اندیش و امیدوار باشید. برای یک تصمیم گیری با آدم های مختلف مشورت می کنید. از دیدن شخصی بسیار خوشحال خواهید شد. نگران از دست دادن چیزی یا کسی هستید آرام باشید همه چیز درست می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید