سایپا برگ برنده اش رو کرد | حراج فوق العاده محصولات سایپا با قیمت کارخانه و تحویل یک روزه

سایپا برگ برنده اش رو کرد | حراج فوق العاده محصولات سایپا با قیمت کارخانه و تحویل یک روزه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت محصولات سایپا با نوسان همراه است. محصولات سایپا به دلیل قیمت گذاری دستوری گران شد. محصولات سایپا پس از افزایش تقاضا رو به گرانی رفت. قیمت خودرو و محصولات سایپا طی ماه های گذشته افزایش یافت. جدید ترین اخبار مربوط محصولات سایپا را در ادامه بخوانید.

سایپا

شرایط جدیدترین دور ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی اعلام شده است. متقاضیان ثبت نام فروش فوری سایپا می‌توانند 3 مدل خودرو را به قیمت کارخانه 1402 خریداری کنند.

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی با عرضه خودروهای پراید وانت و وانت نیسان تک سوز و دوگانه‌سوز به روز شده است. متقاضیان ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ می‌توانند مدل ۱۵۱SEبا کفی اطاقبار DA را با پرداخت مبلغ ۲۳۸ میلیون تومان خریداری کنند.  محدودیت سن زیر ۱۸ سال و همچنین گواهینامه برای دور جدید فروش فوری سایپا در نظر گرفته شده است.

نیسان تک‌سوز به صورت فروش فوری و نیسان دوگانه سوز به صورت فروش اعتباری عرضه شده است که جزییات کامل آن را با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا می‌توانید بخوانید.

متقاضیان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی​ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند. ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه مهر ۱۴۰۲تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

محصولات سایپاقیمت محصولات سایپا 1402

سایپا برای آن دسته از متقاضیان طرح حمایت از خانواده که اولویت تحویل خودروی آن‌ها تابستان 1402 اعلام شده، پیامک واریز ارسال کرده است. قیمت ساینا اس در در این طرح 248 میلیون تومان اعلام شده است. خودرویی که به متقاضیان تحویل خواهد شد، سفید رنگ است. به‌علاوه مهلت تحویل محصول خریداری شده، 90 روزه خواهد بود.

قیمت جدید کارخانه ساینا S دوگانه و بنزینی اعلام شد

قیمت کارخانه ساینا S دوگانه سوز مدل ۱۴۰۲ به ۲۸۳ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ساینا S بنزینی در کارخانه ۲۴۸ میلیون تومان است. طبق جدیدترین لیست قیمت کارخانه سایپا، قیمت کارخانه ساینا اس اتوماتیک ۱۴۰۲ نیز ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

در جدول زیر قیمت روز انواع ساینا را در بازار مشاهده می‌کنید

سایپا

قیمت بازار انواع خودرو ساینا

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

EX دنده ای ۱۴۰۱ | سایپا صفر ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

S دنده ای بنزینی ۱۴۰۲| سایپا صفر ۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰

S دنده ای بنزینی ۱۴۰۲| سایپا صفر ۲۴۸,۶۹۴,۰۰

S اتوماتیک ۱۴۰۲| سایپا صفر (قیمت کارخانه) ۳۳۰,۹۳۲,۰۰۰

 S دنده ای گازسوز ۱۴۰۲| سایپا صفر (قیمت کارخانه) ۲۸۳,۱۲۸,۰۰۰

ساینا S دنده ای بنزینی ۱۴۰۲| سایپا صفر (قیمت کارخانه) ۲۴۸,۶۹۴,۰۰۰

S دنده ای گازسوز ۱۴۰۲| سایپا صفر ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰

S دنده ای ۱۴۰۱ | سایپا صفر ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰

S دنده ای ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

پلاس دنده ای ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰

فروش فوری سایپا

محصولات سایپاقیمت محصولات سایپا بدون قرعه کشی

نبود امکاناتی نظیر در برقی عقب، تیپ ترونیک گیربکس، گرم کن و سردکن صندلی از جمله نقص هایی بود که در ملاقات اولیه با UNI-T به چشم می خورد اما باید در نظر داشت که این خودرو از سطح کیفی قابل توجهی در مقایسه با دیگر هموطنانش بهره می برد و برای تطبیق قیمت آن با سقف قیمتی واردات ممکن است در نسخه نهایی نیز با همین شرایط به بازار عرضه شود. همچنین طی سواری کوتاه مدتی که با این خودرو داشتیم، عایق بندی خوب کابین و همچنین شتابگیری قابل قبول آن از جمله مزایای قابل توجه این کراس اوور بود. منابع رسمی شتاب این کراس اوور را کمتر از ۱۰ ثانیه و مصرف سوخت آن را حدود ۶.۳ لیتر در سیکل ترکیبی اعلام کرده اند.

UNI-T در بازار کشورهای همسایه با قیمتی بیش از ۳۰ هزار دلار عرضه می شود و به نظر می رسد در زمره خودروهای پریمیوم وارداتی از نظر قیمت قرار گیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که سایپا الزاما این محصول را با قیمت خرده فروشی کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری نمی کند و از این جهت امکان واردات آن وجود خواهد داشت

واریز وجه برای متقاضیان عادی شاهین ویژه پاییز و زمستان ۱۴۰۲ که از روز گذشته (۱۵ تیرماه) آغاز شده، فردا پایان می‌یابد.

امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان عادی که اولویت آن‌ها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ برای خودروی شاهین بود و از سوی سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، فردا پایان می‌یابد.

 برای متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی شاهین که نوبت دریافت آنها پاییز و زمستان سال جاری است و روز سه‌شنبه (۱۳ تیر ماه) پیامک واریز دریافت کرده اند از ۱۵ تیرماه امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده و تا ۱۷ تیر ماه مهلت دارند.

در مهلت سه روزه، اگر وجه تعیین شده واریز نشود به‌منزله انصراف از طرح خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه فقط از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

گفتنی است؛ قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم آذر تا اسفند ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۲۱۲ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان در نظر گرفته شده است

دیدگاه خود را ارسال کنید