وام فوق العاده تا سقف 1 میلیاردی بدون نیاز به سپرده | وام های فوری ویژه دولت برای همه آغاز شد!

وام فوق العاده تا سقف 1 میلیاردی بدون نیاز به سپرده | وام های فوری ویژه دولت برای همه آغاز شد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

وام فوری

معرفی انواع وام فوری بدون ضامن

کسانی که قصد دریافت وام فوری دارند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که بدون تحویل‌دادن اموال ارزشمند، نمی‌توانند چنین از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوند.

به همین علت، باید گفت که وام‌های فوری در انواع سیم‌کارت، سفته، سند خودرو، طلا و سند ملکی وجود دارند که هر چه ارزش نقدی آنها بیشتر باشد، وام پرداخت‌شده به صاحب این اموال، افزایش پیدا می‌کند. در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

برای دریافت وام فوری بدون ضامن از طریق سفته، باید چه اقدامی کرد؟

به‌عنوان یک خبر خوش باید بگوییم که دریافت وام سریع و یک روزه، آن هم بدون ضامن در ایران ممکن شده و کسانی که مایل به دریافت آن هستند، می‌توانند از طریق سفته و ملکی ارزشمند، اقدام کنند. البته توجه داشته باشید که برای گرفتن وام میلیاردی با سفته، نیاز به 2 شرط مهم و ضروری وجود دارد.

شرط اول این است که سند یک ملک یا خودرو که مخصوص استان تهران است را، در اختیار موسسه حقوقی قرار دهید. این اسناد باید شامل پلاک خودرو تهران و املاک داخل تهران و حومه آن باشند. در غیر این صورت، هیچ وامی به شما تعلق نخواهد گرفت.

از طرف دیگر، ذکر این نکته ضرورت دارد که به‌ازای تحویل هر سند، شما توانایی دریافت 60 تا 70 درصد از ارزش دارایی‌تان را به‌صورت وام فوری خواهید داشت. برای مثال، اگر ملک‌تان نزدیک به 2 میلیارد ارزش مادی داشته باشد، شما می‌توانید تا یک میلیارد و 300 میلیون، وام دریافت کنید.

وام فوری

وام فوری بدون سفته 200 میلیونی بانک تجارت

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

اشخاصی که خواهان وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می‌دانند، گذشته از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد. در ضمن متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز برای ضمانت را ارائه بدهند. روستائیان که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برای ضمانت کافی است یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند.

نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب مشتری است، با این وجود زمان پرداخت اقساط از ۳۶ ماه بیشتر نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات، تا پایان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان می‌شود. کل سود تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود این طرح را تدارک دیده است.

وام فوری

وام فوری ۵۰ میلیونی رئیسی با نرخ سود چهار درصد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

غلامرضا دوستی در نشست هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و نیز بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: به منظور رفع بخشی از مشکلات بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین رسالت و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به استان‌ها به‌صورت مجزا پرداخت خواهد شد این نشست به منظور هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین جهت بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص برگزار شده ایت تا بیماران نیازمند بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند./ایسنا

دوستی با بیان اینکه بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان تحویل دهند تا از این تسهیلات استفاده کنند، اضافه کرد: مبلغ این تسهیلات حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید