عکس کمتر دیده شده از مزار آرمیتا گرانوند | عکس زیرخاکی حسابی جنجال به پا کرده

عکس کمتر دیده شده از مزار آرمیتا گرانوند | عکس زیرخاکی حسابی جنجال به پا کرده
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پایگاه خبری دیده‌بان ایران اعلام کرد که آرمیتا گراوند در بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.تصویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اجتماعی، مزار آرمیتا گراوند را پس از خاکسپاری در بهشت‌زهرای تهران در روز یکشنبه هفتم آبان‌ماه نشان می‌دهد.ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهرماه یک دختر دانش‌آموز ۱۶ساله به‌نام "آرمیتا گراوند" در ایستگاه میدان شهدا (خط ۴ مترو)، به‌قصد عزیمت به مدرسه وارد مترو می‌شود. آرمیتا گراوند که با دو نفر از هم‌مدرسه‌ای‌های خود قرار داشته است؛ لحظه ورود قطار به ایستگاه، آرمیتا گراوند و دو دوستش به‌سمت واگن انتهایی قطار حرکت می‌کنند، اما طبق تصاویر دوربین‌ها، آرمیتا گراوند هنگام باز شدن درِ قطار، تعادل خود را احتمالاً به‌دلیل افت فشار از دست می‌دهد و روی زمین می‌افتد که در ادامه با حضور نیرو‌های اورژانس، آرمیتا گراوند به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود و روز گذشته فوت کرد.

خبر فوری

بیوگرافی آرمیتا گراوند

آرمیتا گراوند متولد ۱۳ فروردین ۱۳۸۵ در کرمانشاه بوده و یک خواهر بزرگتر از خود به نام اوا دارد و دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران است.

ماجرای بیهوش شدن

بعد از حواشی به وجود آمده مدیرعامل مترو تهران اعلام کرد که دوربین‌های مداربسته را بررسی کرده‌اند و هیچ گونه ضرب و شتم و یا درگیری با پلیس نداشته است و به دلیل افت فشار خون تعادل خود را از دست داده و بر روی زمین افتاده است و دوستانش او را از مترو خارج کرده و به همراه امدادگران تحویل داده شده است.

همچنین ویدیوهای لحظه بیهوش شدن آرمیتا گراوند در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا اولین رسانه رسمی کشورمان بود که به جزئیات این حادثه پرداخت و ویدیویی از مصاحبه با پدر و مادر آرمیتا منتشر کرد پدر و مادر آرمیتا می‌گویند فرزندشان هیچگونه بیماری نداشته است و زمانی که ویدیوی دوربین مداربسته را نگاه کردند به نظر نمی‌رسد که ادعاهای رسانه‌های معاند واقعیت داشته باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید