یارانه دانش آموزی به چه کسانی تعلق میگیرد!! | یارانه دانش آموزی 300 هزار تومنی اجرایی شد!

یارانه دانش آموزی به چه کسانی تعلق میگیرد!! | یارانه دانش آموزی 300 هزار تومنی اجرایی شد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در آستانه روز دانش آموز صبح امروز آیین افتتاح همزمان ۸ مدرسه در شهرستان پاکدشت با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و مسئولان شهرستانی و استانی در آموزشگاه شهید علی لندی پاکدشت برگزار شد.

در این مراسم صحرایی با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در پاکدشت اظهار داشت: حدود ۱۰ هزار دانش آموز مهمان خارجی در مدارس پاکدشت تحصیل می‌کنند لذا انتظار داریم که کمیساریای عالی پناهندگان در راستای افزایش ساخت مدرسه کمک کند.

یارانه نقدی

وی در ادامه با اشاره به رشد دانش آموزی پاکدشت افزود: در ابتدای امسال ۸ مدرسه با ۶۹ کلاس به سرانه آموزشی پاکدشت اضافه شده، اما هنوز با توجه به رشد دانش آموزی ۷۰ مدرسه کمبود داریم، اما خوشبختانه با وجود مسائل مختلف توانستیم فضای دانش آموزی را از ۲ متر و ۷۵ سانتی متر به ۳ متر و ۳۱ سانتی متر برسانیم تا دانش آموزان بهتر و در محیط مناسب‌تری تحصیل کنند، اما همچنان به تقویت سرانه دانش آموزی در پاکدشت نیاز داریم.

صحرائی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب‌های درسی را با ۹۰ درصد یارانه هم به فرزندانمان و هم به دانش آموزان از کشور‌های دیگر می‌دهیم و این نشانه افتخار ماست که با وجود مسائل شکل گرفته از سوی تحریم‌های ظالمانه، ولی از کشور‌های مدعی حقوق بشر و لاف زنان دموکراسی جلوتریم.

دیدگاه خود را ارسال کنید