وام بزرگ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون سود و بهره | وام بازنشستگی از 50 تا 200 میلیون تومن با تنفس 4 تا 6ماهه!

وام بزرگ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون سود و بهره | وام بازنشستگی از 50 تا 200 میلیون تومن با تنفس 4 تا 6ماهه!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ثبت نام از تاریخ ۲۰تا ۳۰ آبان ماه سال جاری صرفا از طریق کانون‌های بازنشستگی و سامانه غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir و از منوی مستمری بگیران انجام خواهد شد.

ثبت نام وام نیاز به هیچگونه پیگیری حضوری نداشته و در صورت تایید، مراتب آن از طریق پیامک سازمان تأمین اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

سهمیه وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان محدود است و به همین دلیل، دریافت آن منوط به شرایطی است از جمله دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، دارای سن ۵۰ تا ۷۸سال، عدم مسدودی حساب و استفاده نکردن از تسهیلات بانکی در سه سال گذشته. بازنشستگان کارگری به این شرایط به خصوص محدوده سنی و سقف مستمری انتقاد دارند.

وام بازنشستگان

مرحله چهارم وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی آبان‌ ماه واریز خواهد شد.

محمد اسدی رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به مبلغ وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان گفت: قرعه‌کشی‌های وام بازنشستگان انجام شده و از سوی کانون‌های بازنشستگان ثبت شده است و در این مرحله وام به حساب ۴۰ هزار بازنشسته واریز خواهد شد.

اسدی گفت: در این مرحله نیازی به مراجعه بازنشستگان نبوده و بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته وام تا ۶ آبان ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وام بدون  ضامن

همچنین به طور ماهانه برای پرداخت وام به بازنشستگان از طریق کانون‌های بازنشستگی و وب‌سایت سازمان تأمین اجتماعی ثبت‌نام انجام می‌شود.

در سال گذشته مبلغ وام بازنشستگان ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که بر اساس اعلام رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی این وام به ۲۱۳ هزار بازنشسته این سازمان پرداخت شد و تاکنون ۱۶۰ هزار وام ۲۰ میلیونی به بازنشستگان پرداخت شده است.

به گفته احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی امسال قرار است ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان از تسهیلات بهره ببرند.

دیدگاه خود را ارسال کنید