قیمت خودرو به نرخ امروز 13 آبان ماه | افزایش قیمت خودرو نیمه دوم آبان ماه بازار را بهم ریخت!

قیمت خودرو به نرخ امروز 13 آبان ماه | افزایش قیمت خودرو نیمه دوم آبان ماه بازار را بهم ریخت!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت خودرو امسال همه را شگفت زده کرده و کاهشی بوده است. این در حالی است که برخی از کارشناسان گفته اند قیمت خودرو طی دو سال اخیر دو و نیم برابر رشد داشته و کاهش قیمت امسال هنوز نتوانسته مشتریان را راضی کند. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر با انتقادهایی مواجه شده و برخی معتقدند ممانعت از واردات خودروهای خارجی باعث ایجاد این اتفاق شده است. به تازگی اخباری مبنی بر آزادسازی واردات خودروهای کارکرده شنیده می‌شود که می‌تواند قیمت خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. تازه ترین خبر درباره قیمت خودرو را در ادامه بخوانید.

قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز شنبه، 13 آبان 1402 بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و تمامی محصولات بازار اعم از داخلی و مونتاژی، در ثبات کامل به سر می‌برند.

به گزارش بازاربورس، قیمت خودرو امروز، شنبه، 13 آبان 1402 هیچ تغییری ندارد. با آغاز دوباره روند معاملات خودرو از امروز، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی روند آرامی و بدون تلاطمی به خود گرفته است.

قیمت نهایی خودروهای وارداتی، بدون احتساب هزینه‌های پلاک‌گذاری و مالیات طی هفته گذشته از سوی سامانه یکپارچه مشخص شد که غالباً از آن‌چه که انتظار می‌رفت، نرخ بالاتری دارند؛ اما همین خودروهای وارداتی صفر کیلومتر نیز، رقابت‌پذیری خودروسازان داخلی را بالا می‌برد و به‌طور کلی، التهابات بازار را در بلندمدت کاهش می‌دهد.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ 352 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال 585 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

قیمت خودرو

 

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 در هفته گذشته افت و خیزهای پنج میلیون تومانی تجربه می‌کرد؛ اما در اولین روز هفته، هیچ تغییری نداشته و با نرخ 480 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 625 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 740 میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

آریزو 5 توربوشارژ جدید که یکی از سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود، امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و 110 میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم 7 نفره با مدل 1401 از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که روزهای گذشته، افت 20 میلیونی داشته و به زیر کانال یک میلیارد و 500 میلیون سقوط کرده بود، همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و 480 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 640 میلیون تومان معامله می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید