خبر فوری شبانه: این ماه از یارانه معیشتی خبری نیست | یارانه آبان ماه موقتا واریز نمی شود!!

خبر فوری شبانه: این ماه از یارانه معیشتی خبری نیست | یارانه آبان ماه موقتا واریز نمی شود!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

دولت خبر مهمی درباره قطع یارانه نقدی بعضی از یارانه بگیران داد. با این روش یارانه نقدی خانواده ها از آبان ماه حذف می شود. خبر فوری رئیس جمهور درباره یارانه نقدی | یارانه نقدی برای همیشه قطع شد

تغییر عجیبی درباره یارانه نقدی آبان ایجاد شده است.یارانه نقدی بعضی از خانوارها بنابر دلایل خاصی قرار است قطع شود.یارانه نقدی در سال جدید با تغییرات مهمی مواجه خواهد شد.مجلس اخبار جدیدی درباره یارانه نقدی مطرح کرد.آخرین اخبار درباره یارانه نقدی آبان را در ادامه می خوانید.

یارانه نقدی

دولت خبر مهمی درباره قطع یارانه نقدی بعضی از یارانه بگیران داد. با این روش یارانه نقدی خانواده ها از آبان ماه حذف می شود. طرحی جدید در راستای کاهش تنش آبی در مجموعه وزارت نیرو مطرح شده که بر اساس آن یارانه آب مالکان بیش از یک واحد مسکونی حذف می‌شود.

حذف یارانه آب و برق مشترکان پرمصرف در سالهای اخیر بسیار مورد طرح و بررسی قرار گرفته و بر اساس قوانین بودجه سنواتی و مصوبات هیئت وزیران، تعرفه‌های پلکانی به‌گونه‌ای اصلاح شده که مشترکان بسیار پرمصرف، هزینه تمام شده آب و برق را بپردازند و یارانه مشترکان پرمصرف نیز نسبت به گذشته کاهش یابد.

اما اخیرا طرحی جدید در راستای کاهش تنش آبی در مجموعه وزارت نیرو مطرح شده که بر اساس آن یارانه آب مالکان بیش از یک واحد مسکونی حذف می‌شود.

اگرچه پیگیری‌ها نشان می‌دهد این طرح هنوز به مرحله تصویب نرسیده و در مرحله تدوین است و جزئیات آن نهایی نشده، اما تصویب و اجرایی شدن آن در آینده‌ای نزدیک، در دستور کار قرار گرفته است.

یارانه معیشتی

هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این خصوص گفت: عملیاتی‌کردن مصوبات کارگروه‌های استانی سازگاری با کم‌آبی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه ۱۴۰۲ به منظور تخصیص آب فرآیندی صنایع، الزام مجتمع‌های بزرگ به بازچرخانی آب خاکستری و آب باران، اصلاح نظام تعرفه‌گذاری در چارچوب مدیریت بهینه مصرف آب و حذف یارانه آب برای مالکانِ با بیش از یک واحد مسکونی از مهم‌ترین راهکارهای رفع چالش‌های صنعت آب و فاضلاب است.

دیدگاه خود را ارسال کنید