جیب بازنشستگان ابان ماه پر پول می شود! | واریز معوقات حقوق این بازنشستگان تا آخر امشب!

جیب بازنشستگان ابان ماه پر پول می شود! | واریز معوقات حقوق این بازنشستگان تا آخر امشب!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

واریز مستمری آبان  بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از پنج صبح امروز (بیستم آبان) آغاز شده است.

پرداخت‌ها براساس حروف الفبا انجام می‌شود و بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» آغاز می‌شود، امروز مستمری خود را دریافت کرده‌اند. بازنشستگان انتظار دارند این ماه پرداخت مستمری‌ها براساس جدول اعلامی سازمان و به موقع صورت بگیرد؛ در چند ماه اخیر، پرداخت مستمری بازنشستگان گاهی با یکی دو روز تاخیر مواجه شده بود. 

حقوق بازنشستگان

محمدباقر قالیباف با اشاره به تذکرات برخی نمایندگان در مورد مباحث بازنشستگان، کارگران و همسان‌سازی حقوق گفت: در برنامه هفتم به مباحث ایثارگران، کارگران و بازنشستگان توجه داریم و این موارد از جمله موضوعاتی است که در مورد آنها در برنامه سکوت نداریم و دولت و مجلس چارچوب‌هایی را دنبال می‌کنند تا بتوان آنها را پیش برد و در حال حاضر این موضوعات در کمیسیون تلفیق در دستور بحث ما قرار دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: چون نمایندگان در این رابطه تذکرهایی داشتند حتماً در طول برنامه به آنها رسیدگی خواهیم کرد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان

علی دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه بر اساس مصوبه شورای عالی کار افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام شده و قول‌هایی که مسئولان سازمان تامین اجتماعی داده‌اند، ان‌شاءالله افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در اردیبهشت ماه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای عالی کار (افزایش ۲۵ درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۱ درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.

رئیس مجلس می گوید در برنامه هفتم توسعه به مباحث ایثارگران، کارگران و بازنشستگان توجه داریم.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید