شروع فوق العاده حراج پاییزانه محوصلات سایپا از آذر ماه | سایپا به مناسبت شب یلدا آتش به مالش می زند!!

شروع فوق العاده حراج پاییزانه محوصلات سایپا از آذر ماه | سایپا به مناسبت شب یلدا آتش به مالش می زند!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا امروز ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. طبق اطلاعیه این طرح مربوط به فروش اقساطی سایپا با بازپرداخت ۴ ماهه است. در ادامه شرایط جدیدترین ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی را بخوانید.

دور جدید فروش فوری سایپا آغاز شد. فروش فوری سایپا با یک محصول جدید و جذاب برای مشتریانش امروز شروع شده است.ثبیت نام کنندگان در طرح فروش فوری سایپا سودی بالای 150 میلیون تومان در کمتر از 1 ماه می کنند . فروش فوری سایپا با شرایط جدید و آسان و بدون قرعه کشی انجام می شود. جزییات مهم از فروش فوری سایپا در هفته سوم آبان ماه را با هم در سایت دیجی سرگرمی میخوانیم.

فروش فوری  سایپا

شرایط ثبت نام فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به وانت زامیاد است. بر اساس اطلاعیه با ۶ فقره چک ۴ماهه می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام سایپا در آبان ماه شرکت کنید. همچنین این خودروسازی امکان فروش نقدی را فراهم کرده است که مربوط به طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا است. در تصویر زیر جزییات را با دقت بخوانید.

شرایط فروش فوری سایپا اقساطی

 محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه زامیاد اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

محصولات  سایپا

سایر محدودیت های الزم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافیی یبر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و ...( تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

 شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

 در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه علاوه بر بسته های خدمت تعریف شده امکان انتخاب سایر بسته های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه میسر است. مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را ارسال کنید