واریزی آبان ماه حقوق بازنشستگان چقدر است؟ | بازنشستگان امسال حسابی پولدار شدند!!

واریزی آبان ماه حقوق بازنشستگان چقدر است؟ | بازنشستگان امسال حسابی پولدار شدند!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حقوق بازنشستگان یکی از بحث برانگیز ترین مسائل دولت است و هر ساله برای افزایش مبلغ حقوق بازنشستگان در مجلس تصمیم گیری می شود.در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید و ما به تفاوت حقوق بازنشستگان که در چند مرحله پرداخت شده است قرار است به زودی ما بقی این معوقات پرداخت شود.هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود.اما این وعده ها تا کنون عملی نشده است و بسیاری از بازنشستگان برای معیشتشان دچار مشکل هستند.

حقوق بازنشستگان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توجه به صندوق‌های بازنشستگی و وضعیت ایثارگران از اولویت‌های اول مجلس و دولت به شمار می‌رود.

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: بارها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در این خصوص با رئیس جمهور نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود

دیدگاه خود را ارسال کنید