عیدی فوق العاده دولت به کارمندان ابان ماه | واریزی حقوق کارمندان آبان ماه به همراه مژدگانی!!

عیدی فوق العاده دولت به کارمندان ابان ماه | واریزی حقوق کارمندان آبان ماه به همراه مژدگانی!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 به دنبال اصلاح مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ و ابلاغ پاداش ویژه یک میلیون تومان کارمندان در مناسبت‌های مذهبی و روزهای خاص، نمایندگان کارگری نیز در نشست این هفته کمیته مزد، به دنبال پیگیری ترمیم دستمزد کارگران در مقابل پاداش ویژه کارمندان هستند.

حقوق کارمندان

عیدی دولت به کارمندان / کارگران هم مشمول پاداش ویژه کارمندان می‌شوند؟

 کمتر از یک هفته از ابلاغیه شیرین سازمان اداری و استخدامی برای پرداخت پاداش یک‌میلیون تومانی به کارکنان دولت در مناسبت‌های مذهبی می‌گذرد و نمایندگان کارگری در تلاش هستند به استناد امضایی که از وزیر کار گرفته‌اند، این پاداش را در قالب‌ ترمیم مزد سر سفره کارگران نیز ببرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جریان امضای مصوبه مزد ۱۴۰۲، به نمایندگان کارگری در شورای عالی کار قول داد که اگر در طول سال، حقوق کارمندان افزایش داده شد، نسبت به افزایش دستمزد کارگران نیز اقدام شود.

حالا، بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان اداری و استخدامی، قرار است پیرو بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور، به مناسبت هر یک از اعیاد مذهبی و روزهای خاص، به کارکنان دولت یک‌میلیون تومان پاداش پرداخت شود. اعضای کارگری شورای عالی کار، این موضوع را مصداق افزایش حقوق می‌دانند و در تلاش به تعمیم آن به جامعه کارگری هستند.

دیدگاه خود را ارسال کنید