واریز فوق العاده یارانه نقدی جاماندگان ابان ماه | جزئیات واریز یارانه 2 میلیون تومنی به حساب جاماندگان ابان ماه!

واریز فوق العاده یارانه نقدی جاماندگان ابان ماه | جزئیات واریز یارانه 2 میلیون تومنی به حساب جاماندگان ابان ماه!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

اگرچه قرار بود یارانه آبان بیستم این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود اما این یارانه همچنان به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز نشده است.

یارانه نقدی

واریز یارانه نقدی جدید 2 میلیون تومانی به حساب این افراد از آذر ماه

اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بیش از ۲۰ میلیون نفر اردیبهشت سال گذشته آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین. از امسال یارانه نقدی هدفمند خواهد شدسازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

مشکل پرداخت یارانه نقدی آبان حل شد

اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

پیشتر حسینی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به اینکه یارانه مرحله ۱۵۳ سرپرستان خانوار عمده بانک‌ها واریز شده است گفته بود: در برخی از بانک‌ها به‌دلیل مشکلات فنی یارانه‌ها واریز نشده است که با برطرف شدن مشکل فنی تا پایان هفته واریز می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید