به این افراد سود سهام عدالت مرحله سوم تعلق نمیگیرد | سهام عدالت جعلی چیست؟

به این افراد سود سهام عدالت مرحله سوم تعلق نمیگیرد | سهام عدالت جعلی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رییس سازمان بورس، هفته گذشته، از واریز سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه خبر داد. براین اساس، سود سهام عدالت تا پایان سال و در دو مرحله صورت خواهد گرفت که واریز مرحله نخست، تا پایان آذر ماه خواهد بود. مبلغ این عیدی براساس آنچه گفته می‌شود، ۶۰۰هزار تومان برای هر نفر اسست.

بنابراین یک خانواده ۴نفره، در صورتی که همه افراد خانواده دارای سهام عدالت باششند، ۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان سود سهام عدالت را تا پایان آذر دریافت خواهند کرد. البته توجه داشته باشید این رقم برای افرادی است که سهام عدالت ۵۰۰هزار توماین دارند و احتمالا باقی افراد که سهام یک میلیونی دارند، رقم بیشتری نیز دریافت کنند.

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

البته رییس سازمان خصوصی سازی به نکته ای اشاره کرده که نباید از آن غافل شد. هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام و یا واریز سود سهام عدالت در قالب پیامک و یا در شبکه‌های اجتماعی جعلی و غیرقانونی است. بنابراین جز اخبار رسمی، به هیچ منبعی برای دریافت سود سهام عدالت اعتماد نکنید.

سود سهام عدالت

مبلغ سود سهام عدالت مرحله دوم سال 1402

به‌گفته سعادتی، سود سهام عدالت امسال برای برخی از سهامداران تحت پوشش، از یک تا دو میلیون تومان است و برای برخی دیگر از سهامداران هم مبلغ ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان برآورد شده است.

سال ۱۴۰۱ سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ طی دو مرحله واریز شد. روند پرداخت مرحله اول از روز ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز و تا سوم دی ماه ادامه یافت. در مرحله نخست سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

فرآیند پرداخت مرحله دوم نیز روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ انجام گرفت. در اسفندماه نیز سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارایی داشتند، به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷ و ۷۲۱ هزار تومان سود دریافت کردند. همچنین افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود به ایشان تعلق گرفت.

بنابراین یک خانواده دو نفره شب یلدا مبلغ 4 میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت امسال دومرحله‌ای واریز می‌شود

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت: به احتمال زیاد سود سهام عدالت امسال هم مانند سال گذشته دومرحله‌ای واریز خواهد شد.

از هفتۀ گذشته سامانه سهام عدالت متوفیان آغاز به‌کار کرده و ۳ هزار نفر مراجعه و سهام آنها تعیین تکلیف شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید