خبر فوری: طرح جدید یلدایی ایران خودرو برای فروض فوق العاده محصولاتش | ایران خودرو سوگلی هایش را به حراج گذاشت!

خبر فوری: طرح جدید یلدایی ایران خودرو برای فروض فوق العاده محصولاتش | ایران خودرو سوگلی هایش را به حراج گذاشت!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:
ایران خودرو در نیمه آذر ۱۴۰۲، شرایط فروش هایما ۷X‌ را اعلام کرد. این خودرو طی روزهای اخیر در سامانه یکپارچه عرضه شده بود.
 ایران خودرو در نیمه آذر ۱۴۰۲، شرایط فروش هایما ۷X را اعلام کرد. این خودرو طی روزهای اخیر در سامانه یکپارچه عرضه شده بود و برخی از مشتریان نسبت به ثبت نام آن اقدام کرده بودند. اکنون ایران خودرو شرایط فروش مینی‌ون خود را برای مشتریان سامانه یکپارچه اعلام کرده است. همانند گذشته ایران خودرو به متقاضیان هایما ۷X در سامانه یکپارچه، پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است.
شرایط فروش هایما ۷X از نوع فروش فوری است که طی آن تمامی بهای خودرو از مشتری اخذ می‌شود. قیمت هایما ۷X در این شرایط فروش، حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. پس از پرداخت کامل بهای خودرو، هایما ۷X طی ۹۰ روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود. متقاضیان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای کادرو سفارش دهند. شرایط فروش ایران خودرو برای مینی‌ون هایما، فاقد سود مشارکت و انصراف است.

فروش فوری ایران خودرو

جدول شرایط فروش هایما ۷X در آذرماه ۱۴۰۲:
خودرو قیمت (تومان) رنگ‌های موجود موعد تحویل
هایما ۷X ۱,۴۸۲,۲۲۴,۰۰۰ مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای کادرو ۹۰ روزه
هایما ۷X نخستین مینی‌ون ایران خودرو است که روی خط تولید این خودروساز قرار گرفته است. همچنین این مینی‌ون، نخستین خودرو هفت نفره ایران خودرو به حساب می‌آید. با وجود سابقه نه چندان موفق خودروهای استیشن و ون در کشورمان، ایران خودرو امید زیادی به موفقیت هایما ۷X در بازار ما دارد. دلیل این امیدواری چهره اسپرت، امکانات متعدد، پیشرانه قدرتمند و همچنین قیمت رقابتی هایما ۷X است.
 
در واقع مینی‌ون هایما با مشخصاتی شبیه به تیگو ۸ پرو عرضه می‌شود اما نسبت به آن خودرو چند صد میلیون تومان ارزان‌تر است. به همین دلیلی ممکن است مشتریان به خرید این خودرو علاقمند شوند. مشخصات فنی هایما ۷X و هایما ۸S نیز مشترک هستند که این موضوع ریسک مشتریان ناشی از خرید محصولات هایما را کاهش می‌دهد.

دیدگاه خود را ارسال کنید