وام مسکن فوق العاده 250 میلیون تومانی با اقساط بلند مدت | سری وام های پر طرفدار مسکن آغاز شد!

وام مسکن فوق العاده 250 میلیون تومانی با اقساط بلند مدت | سری وام های پر طرفدار مسکن آغاز شد!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

عضو کمیسیون عمران در مجلس یازدهم تاکید کرد که عملکرد ساخت مسکن طی امسال و اواخر سال گذشته شکل درستی پیدا کرده ودر مسیر مناسبی قرار گرفته لذا امیدواریم عقب ماندگی گذشته جبران شود.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت:باید دو اصل در نظر گرفته شود ابتدا مسکن های مهر،نهضت ملی و یا هر عنوانی، که از قبل باقی مانده تا پایان امسال تحویل داده شود که خوشبختانه تاکنون بیش از 50 درصد این تعهدات تحویل داده شده و باید همتی شود تا بقیه نیزانجام  واگذار شود.

وی افزود: امیدواریم تمام کسانی که در سامانه ثبت نام کرده ، احراز صلاحیت شدند و قرارداد امضا کرده و پرداخت خود را شروع کردند تا پایان این دوره دولت ، منازلشان تحویل داده شود. چنانچه این اقدام صورت گیرد می توانیم  رکود 2 میلیون مسکن را داشته باشیم .

عضو کمیسیون عمران  با اشاره به اینکه در شهرهایی که امکان پذیر است باید مسکن ویلایی به جای بلند مرتبه سازی درنظر گرفته شود تصریح کرد:در مورد بافت فرسوده نیزدر برنامه هفتم  توسعه مقرر شد علاوه بر مشوق هایی که سال گذشته از سوی شورای عالی معماری و شهر سازی ابلاغ شد چهار بند تشویقی جدید نیز اضافه شود تا به همان اندازه که دولت باید مسکن تحویل دهد مردم نیز خودشان وارد ساخت و ساز شوند.

وی تاکید کرد:‌نمایندگان مصوب کردند تا به ساخت بافت فرسوده ذیل نهضت ملی مسکن توجه شود و به ازای هر واحد، که تخریب و نوسازی می شود تا سقف 5 واحد از تسهیلات جهش تولید مسکن بهره گرفته شود، لذا اگر شورای نگهبان این بند را تایید کند این مصوبه می تواند کمک بزرگی به افراد باشد تا به اتفاق خانواده و فرزندان منزل خود را نوسازی کنند واحتیاجی به مشارکت در ساخت نداشته باشند.

دیدگاه خود را ارسال کنید