افزایش فوق العاده حقوق کارمندان دولتی از دی ماه | افزایش 2% حقوق کارمندان با توجه به نرخ جدید تورم

افزایش فوق العاده حقوق کارمندان دولتی از دی ماه | افزایش 2% حقوق کارمندان با توجه به نرخ جدید تورم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در فروردین ماه سال جاری، کمیسیون های زیادی برای افزایش حقوق این قشرها صورت گرفت اما باز هم زمان قطعی از افزایش حقوق به دست نرسید. افزایش حقوق یکی از موضوعات پربحث در اواخر سال 1401 بود ولی نتیجه قطعی از آن به دست نرسید. افزایش حقوق کارمندان، کارگران، بازنشستگان و  افزایش حقوق سربازان همه در دستور کار دولت قرار گرفت. . خبرهای جدید از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

افزایش حقوق کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که نسخه اصلاح شده لایحه بودجه 1403 هفته آینده به مجلس ارسال می شود گفت در این نسخه جزئیات محاسبه منابع بودجه برای نمایندگان مجلس شفاف می شود.

منظور افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه قبلی هم وجود داشت و تلاش می شود در نسخه اصلاحی برای رفع ایراد نمایندگان بیش از گذشته به آن توجه شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پلکانی بودن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفت: میانگین افزایش حقوق کارمندان 18 درصد و بازنشستگان 20 درصد است که به صورت پلکانی اعمال می شود.

بر این اساس کارمندانی که درآمدشان در سطوح بالاتری است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت و کارمندانی که حقوق کمتری دارند درصد افزایش حقوقشان بیشتر خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید