اخبار ورزشی| آخرین اخبار ورزشی|فوری: دربی با حضور تماشاگران برگزار می شود؟

فوری: دربی با حضور تماشاگران برگزار می شود؟

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: درخواست ما این است که در دربی هفته بعد تماشاگر داشته باشیم.

فوری: دربی با حضور تماشاگران برگزار می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سهیل مهدی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه ها به رادیو تهران گفت:

طبق این که فردا بخشی از بازی‌های لیگ برگزار می‌شود، تکلیف حضور تماشاگران فعلا معلوم نیست و باید دستورالعمل لازم صادر شود اما تا الان هیچ دستوری ارسال نشده است.

مهدی افزود:با توجه به اینکه لیگ در سطح کشور برگزار می‌شود هواداران تمام تیم‌های لیگ می‌خواهند که به ورزشگاه بروند و این قابل قبول نیست که فقط یک شهر بتواند هواداران را در اختیار داشته باشند، ضمن احترام به هواداران خوشحال هستیم که در همه شهرها تماشاگران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص آمادگی ورزشگاه‌ها در شهرهای مختلف گفت:آماده‌سازی ورزشگاه‌ها برمی‌گردد به استان و باشگاه ها و آن ها باید شرایط خود را درک کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه تیم‌ها بتوانند از 60 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها استفاده کنند، تصریح کرد:قبل از هر چیز باید مجوز داشته باشیم و شرایط هم فراهم شود. سامانه بلیت فروشی هم وصل به سامانه بلیت الکترونیکی است که بر اساس استانداردهای تعیین شده باشد. در این شرایط هواداران می‌توانند به سامانه وصل شوند تا ما بتوانیم کنترل‌ها را انجام دهیم.

این بحث، بحث زیرساختی است و امکان بلیت‌فروشی هم وجود دارد و قبل از هر چیزی تیم‌ها باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا هواداران همه استان‌ها بتوانند وارد ورزشگاه شوند. در بازی اول و دوم هفته گذشته نظم خوبی بود و این به ما کمک می‌کند در هفته‌های بعد بتوانیم که ورود تماشاگران را آزاد کنیم. فکر می‌کنم به این هفته نباید اکتفا کنیم و رویکرد مثبتی نمی‌توانیم داشته باشیم. من احساس می‌کنم اگر شور و هیجان کاهش پیدا کند، پروتکل‌ها بهتر رعایت می‌شوند.

مهدی در خصوص دربی هفته بعد گفت: این درخواست ما است که در دربی هفته بعد تماشاگر داشته باشیم و بدون تماشاگران کنترل این بازی سخت است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در هفته جاری برنامه بازی های هفته نهم تا پانزدهم را اعلام می‌کنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید