کنکور| حذف کنکور|فوری: خبر خوش کنکوری| کنکور حذف می شود؟

فوری: خبر خوش کنکوری| کنکور حذف می شود؟

وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای لایحه رتبه بندی معلمان که مطالبه اصلی جامعه فرهنگیان در این روزها است، گفت: این لایحه نیز در دستور کار مجلس قرار دارد و به محض ابلاغ برای اجرا، آن را عملیاتی خواهیم کرد.

فوری: خبر خوش کنکوری| کنکور حذف می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یوسف نوری درباره نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، عنوان کرد: حتماً چنین جلساتی، هم‌ افزایی که ما انتظار داریم را در پی خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: جلسه امروز بین مجلس و دولت نشست مشترک بسیار خوبی بود و امیدواریم با تداوم این تعامل به اهداف ترسیم شده که هدف نخست دست یابی به اهداف سند چشم انداز توسعه و ذیل آن اهداف برنامه‌های توسعه است، دست یابیم.

وی اظهار امیدواری کرد: همگرایی بین مجلس و دولت بیش از پیش شود و صمیمیت بین مسئولان برای حل مشکلات مردم افزایش یابد.

وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای لایحه رتبه بندی معلمان که مطالبه اصلی جامعه فرهنگیان در این روزها است، گفت: این لایحه نیز در دستور کار مجلس قرار دارد و به محض ابلاغ برای اجرا، آن را عملیاتی خواهیم کرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: اگر متخصصان تأیید می‌کنند که کنکور به انسان ضرر می‌رساند، بیاییم چاره بیندیشیم که زودتر آن را حذف کنیم.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «معتقدم با متخصصان فن در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشورت کنیم، اگر آنها تأیید می‌کنند که کنکور خوب است، ادامه دهیم اما اگر تأیید می‌کنند که به انسان ضرر می‌رساند، بیاییم برای کنکور چاره بیندیشیم که زودتر آن را حذف کنیم، اما باید مراقب بود تا جایگزین کنکور از این بدتر نشود! »

دیدگاه خود را ارسال کنید