رامبد جوان

عذرخواهی رامبد جوان برای تبلیغ بی شرمانه | انکار یا عذرخواهی؟!

رامبد جوان در گفتگویی برای اولین بار به تبلیغ پرحاشیه‌اش درباره رژیم گرفتن واکنش نشان داد و گفت:«من آن تبلیغ را یک سال و نیم پیش ساختم. قراردادی داشتم که ده تیزر بود که بخشی از آنها به مشکل مجوز خوردند و گفتند که فعلا دست نگه‌دارید و در نهایت همان روزی پخش شد که دیدید.ادمین گفت که مشکلشان حل شد، تیزرها را بگذارم؟ گفتم بگذار. نمی‌دانستم که کدام تیزر را گذاشته‌ و یک دفعه دیدم که همه می‌گویند این دیگر چیست؟

عذرخواهی رامبد جوان برای تبلیغ بی شرمانه | انکار یا عذرخواهی؟!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رامبد جوان تو اینستاگرامش یه ویدئوی تبلیغاتی برای رژیم‌های لاغری منتشر کرده که تو اون به گرانی‌های اخیر اشاره می‌کند. رامبد جوان می گوید با توجه به این شرایط میتوانی رژیم بگیری و اینطوری از هزینه‌های اضافی هم جلوگیری می‌کنی! این ویدئو رامبد جوان با واکنش منفی برخی از کاربران اجتماعی مواجه شده. رامبد جوان تا به حال واکنشی به این انتقادات نشان نداده است. در ادامه ویدیو این تبلیغ زشت رامبد جوان را می بینید.

صحبت‌های تازه رامبد جوان درباره حواشی اخیرش: «مگر چشم ندارم ببینم در چه شرایطی هستیم»

 رامبد جوان در گفتگویی برای اولین بار به تبلیغ پرحاشیه‌اش درباره رژیم گرفتن واکنش نشان داد و گفت:«من آن تبلیغ را یک سال و نیم پیش ساختم. قراردادی داشتم که ده تیزر بود که بخشی از آنها به مشکل مجوز خوردند و گفتند که فعلا دست نگه‌دارید و در نهایت همان روزی پخش شد که دیدید.ادمین گفت که مشکلشان حل شد، تیزرها را بگذارم؟ گفتم بگذار. نمی‌دانستم که کدام تیزر را گذاشته‌ و یک دفعه دیدم که همه می‌گویند این دیگر چیست؟

تبلیغ رژیم گرفتن دست از سر رامبد جوان برنمی‌دارد و در تازه‌ترین مورد، مخاطبان یک برنامه رادیویی به او زرشک زرین دادند!

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می‌شود.

این برنامه روز جمعه(دوازدهم  آذر ماه) با یک موضوع فرهنگی همراه مخاطبان شد و «عجیب ترین تعارف های ایرانی‌ها» را از نگاه مخاطبان معرفی کرد.

در برنامه «ترین ها» لیستی از عجیب ترین تعارف های ایرانی ها برای مخاطبان در فضای مجازی ارائه شد که با نظر سنجی صورت گرفته «قابل شما را نداره» عجیب ترین تعارف ایرانی شد و بعد از آن عبارت های تعارفی «نوکرتم» و «دست بوسه» به ترتیب دوم و سوم شدند.

«زرشک زرین» با اجرای شهرو احمدوند از بخش های دیگر برنامه «ترین ها» است که متناسب با موضوع برنامه چند ساعت قبل از برنامه یک نظرسنجی برای شنوندگان در صفحه مجاری برنامه گذاشته و در انتهای برنامه نتیجه اعلام می‌شود.

روز جمعه این بخش با موضوع صحبت های نسنجیده سلبریتی ها راهی آنتن شد و از مخاطبان پرسیده شد که شما زرشک زرین را به کدام گزینه می دهید؟؛ مریم امیرجلالی به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی، نفیسه روشن به علت توهین به مخاطبان در فضای مجازی یا رامبد جوان به خاطر صحبت های نسنجیده اش در تبلیغات اخیر.   

طبق نظرسنجی صورت گرفته مخاطبان با اهدای «زرشک زرین» به رامبد جوان دلخوری شان را از رفتار و گفتار وی در تبلیغات اخیر نشان دادند.

+رامبد جوان میگه همه چی گرون شده غر نزن بجاش رژیم بگیر، آقای جوان یه راه حل هم برا اونایی که پوست و استخونن ارائه بدید!

+وقتی کوچک‌ترین درک و حسی از فقر نداری نتیجه‌اش می‌شه این پیشنهاد که پس حالا بیایید رژیم بگیرید!

+اونی که رژیم میگیره نان رو کمتر مصرف میکنه به جاش پروتئین استفاده میکنه و میوه و سبزی ... آخه وقتی نداره نون بخره چجوری میوه و سبزیجات بگیره؟!

+داره به مخاطب میگه نه تنها نخور که بابت نخوردن یه پولی هم بهم بده. حیرت‌آوره!

 رامبد جوان درباره نگاهی که خودش و تیم برنامه ساز به  «خندوانه» دارند، گفت: ما در فصل جدید خودمان را متوسل کردیم به بحث های علمی که باعث ساخت و ساز «خندوانه» شد؛ یعنی چیزهایی که ثابت می کنند «خندوانه» از نان شب واجب تر است. برای برخی شاید «خندوانه» دم دستی شده باشد، ولی برای ما همچنان فضای دلچسبی است.

جوان گفت: در فصل جدید می خواهیم ارجاعی بدهیم به اینکه چرا «خندوانه» را ساختیم. معیاری جهانی درباره استرس وجود دارد. استرس باعث همه بیماری های ممکنی می شود که در بدن می تواند رشد و منجر به اتفاقات ناگوار شود. چیزی که می تواند استرس را در آدم ها کم کند، سرگرمی و شاد بودن است و ما متاسفانه به این قضیه موضع داریم. فکر می کنیم اگر آدم های شاد و حتی آدم های الکی شاد و اهل معاشرتی باشیم، آدم کم ارزشی به حساب می آییم؛ بنابراین سعی می کنیم آدم های جدی باشیم. اما در روانشناسی مدرن معیارها متفاوت است.

نگار جواهریان

او ادامه داد: آنچه برای من جالب است اینکه در دنیا هر نوع استرسی یک عددی دارد. این خیلی بانمک است که در جهان استانداردی وجود دارد که می گوید اگر ۱۶۰ واحد استرس به شما وارد شود، باید در خانه استراحت کنید و ریکاوری شوید. این در حالی است که تحقیقی وجود دارد مبنی بر اینکه متاسفانه آدم ها در تهران روز را تا ۱۰ صبح با ۱۸۰ واحد استرس شروع می کنند. حال ماجرا اینجاست که چه چیزی می تواند استرس را کم کند. پاسخ این است، فقط و فقط خندیدن و شاد بودن. هرچه خندان تر و شادتر باشیم و این شادی را به دیگران منتشر کنیم، رسالت انسانی خود را بهتر برگزار کرده ایم. با چنین نگاهی ما «خندوانه» را با انگیزه بالا و انرژی ۱۰۰ می سازیم و سعی می کنیم به مردم حال خوب بدهیم و یادآوری کنیم خانم ها و آقایان لطفا شاد باشید!

او در پاسخ به اینکه تاکنون چند قسمت از «خندوانه» روی آنتن رفته است؟ یادآور شد که فکر می کنم حدود ۸۰۰ قسمت از این برنامه پخش شده است.

رامبد جوان اذعان کرد: اعتراف می کنم در فصلی که گذشت (فصل هفتم) انگیزه و انرژی ام کم بود. من هم به اندازه همه آدم ها استرس، نگرانی و دلواپسی کرونا را داشتم. هر لحظه فکر می کردم من که ماسک ندارم، برخی دیگر هم در برنامه ماسک ندارند و از طرفی برخی از آدم ها را دور هم جمع کرده ایم، هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و خدایی ناکرده باعث انتشار این بیماری شویم. خب این مساله خیلی استرس زا بود. از طرفی حال مردم هم بد بود، مسائل اقتصادی هم به روزگار آدم ها فشار می آورد و کرونا هم مزید بر علت شده بود. در نتیجه من هم تحت تاثیر این فضا، انرژی لازم را نداشتم.

مجری «خندوانه» در عین حال گفت: فصل جدید برنامه را که از دوشنبه این هفته آغاز می شود و هنوز ضبط آن را آغاز نکردیم، با تمام قوا و انرژی بالا و ۱۰۰ می خواهیم شروع کنیم. و انقدر آیتم ها و مواضع جذاب و انسانی و دوست داشتنی خواهیم داشت که می تواند لحظه به لحظه و جز به جز به مردم منتقل شود و حالشان را خوب کند.

رامبد جوان در پایان با طرح مطالبه ای درباره تنظیم برنامه «خندوانه» برای ناشنوایان و کم شنوایان کشور مواجه شد که قول داد، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا یکی از تکرارهای این برنامه در روز، برای این قشر از جامعه زبانگردانی شود.

نگار جواهریان

 

دیدگاه خود را ارسال کنید