بهاره رهنما | بهاره رهنما و حاجی

آرایش پلنگی بهاره رهنما | پیرسینگ ابرو بهاره کار دستش دا+ ببینید

بهاره رهنما بازیگر ایرانی روز گذشته عکسی از خود در کنار مرد غریبه منتشر کرد.

آرایش پلنگی بهاره رهنما | پیرسینگ ابرو بهاره کار دستش دا+ ببینید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه ایرانی است. بهاره رهنما پس از ازدواج دومش با حواشی بسیاری همراه بود. بهاره رهنما اخیرا حرف‌هایی زده است که بسیار مورد نفرت مردم قرار گرفته است. بهاره رهنما در پاسخ به این صحبت‌ها یک ویدیو منتشر کرد که باز هم مورد انتقاد قرار گرفت. یکی از نزدیکان بهاره رهنما از طلاق او از شوهر دومش خبر داده و گفته است که سفر ترکیه بهاره رهنما بلافاصله بعد از طلاقش و برای فراموشی تلخی جدایی‌اش بوده است. بهاره رهنما بعد از جدایی از همسرش پیش دخترش به خارج از کشور رفته تا در کنار او زندگی کند. پدر دختر او پیمان قاسم خانی است. به تازگی خبری مبنی بر بارداری بهاره رهنما قبل از جدایی از شوهر دومش منتشر شده است. باید دید واکنش بهاره رهنما به این خبر چیست. در ادامه بیشتر بخوانید.

بهاره رهنما

58185b67-9582-4d35-b396-426c60ba8d50

اینستاگرام بهاره رهنما 

بهاره رهنما که این روزها سلطان تبلیغات در اینستاگرام شده است، هر بار با روشی جدید این کار را انجام می‌دهد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی است که یک دو سالی می‌شود در اینستاگرام و فضای مجازی گرد و خاک به پا کرده است. بهاره را می‌توان از فعال‌ترین چهره های اینستاگرام دانست.

این بازیگر زن هر روز چیزی برای گفتن دارد. اگر از استوری های فراوانش بگذریم بیش از 1000 پست منتشر کرده است. ناگفته نماند بهاره رهنما از این سرویس درآمد بسیار بالایی را کسب می کند و از خوبی‌هایش هم اینست که با وجود اینکه کاربران توهین زیادی به او می کنند هیچ‌گاه با مردم منفی صحبت نمی‌کند.

بهاره رهنما

خانم سلبریتی به تازگی هم با انتشار تصویر خود در آینه متنی درباره مدیتیشن نوشت که البته این پست هم ظاهرا تبلیغ پیج است.

بهاره رهنما در کپشن پستش نوشت: «برای دریافت کمک از سوی فرشته نگهبان خود در امورات مهم زندگی می‌توانید مدیتیشن کنید. مدیتیشن ارتعاش شما را که ضروریست بالا برده و بنابراین می‌توانید به طور کامل و صحیح با فرشته نگهبان خود ارتباط برقرار کنید.‌

شما می توانید ارتباط خود با فرشته نگهبانتان را از طریق مدیتیشن هر روز بمدت 15 الی 30 دقیقه گسترش دهید. راه‌های دیگر بالابردن انرژی ارتعاشی شما عبارتند از: سالم ماندن، پرهیز از پلیدی، خوراک مناسب، ورزش و آگاهی، ارتباط با فرشتگان نگهبان در یافتن عشق.

شما می توانید به فرشتگان نگهبان خود به عنوان بهترین دوستانتان بنگرید. می توانید در مورد تصورات رویایی، ایده آل ها و احساسات خود با فرشته نگهبانتان صحبت کنید. شما می توانید با او همانطوری که با یک دوست نزدیک و صمیمی حرف می زنید، گفتگو کنید. فرشتگان نگهبان شما حرفهایتان را می فهمند و تمایل به هدایت و یاریتان دارند.

بهاره رهنما

می‌توانید در مورد هر چیزی که بخواهید مخصوصا اینکه در آینده شما چه چیزی رخ می دهد، از آنان سوال کنید. می توانید از آنها درخواست کنید که فرد مورد علاقه شما را نیز محافظت نمایند البته درخواست شما نباید در جهتی باشد که به ضرر آن فرد و اطرافیان اوست. اگر درخواست شما با هدفتان هماهنگ و هم ارتعاش باشد، قطعا پاسخ داده خواهید شد. هیچ چیزی برای فرشتگان نگهبان دشوار نیست.

پی‌نوشت: شاید فرشته نگهبان شما شکل خودتان باشد!»

جنجال بهاره رهنما

گردش بازیگر سابق سینما و تلویزیون در ترکیه و شهر استانبول، دوباره سوژه مردم شد.

 بهاره رهنما این بار با انتشار عکس عجیبی از خود در استانبول، مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. برخی فخرفروشی او و برخی تیپ عجیب و لباس‌های غیرمتعارف را سوژه طرح نظر و انتقاد کردند.

اما بیش از همه شرحی که برای تصویر خود نوشته سوژه کاربران شد: این‌که دسامبر ۲۰۲۱ هنوز فرا نرسیده و البته December را هم اشتباه نوشته است! این نویسنده و شاعر املای کلمه استانبول را هم غلط نوشته است و به جای حرف a از حرف u استفاده کرده است!

بهاره رهنما

 بهاره رهنما به لعیا زنگنه کنایه زد!

بهاره رهنما در برنامه «سه ستاره» پیش از شروع صحبت‌هایش در جمله‌ای طنزآمیز به اظهارات لعیا زنگنه پاسخ گفت.

رهنما در واکنش به سخنان لعیا زنگنه که به لزوم حرمت‌گذاشتن برای بانوان و توقف روند ستاره‌سازی در تلویزیون بعد از افسانه بایگان و خودش در تلویزیون تأکید کرده بود، گفت:

ما داشتیم برمی گشتیم. خانم زنگنه مزاح قشنگی کرد و گفت بعد از خودش و افسانه بایگان اتفاقی نیفتاده است همان موقع گفتم پس ما برویم خانه و سریال‌های قدیمی را نگاه کنیم.

لعیا زنگنه قبل از آمدن بهاره رهنما گفته بود: متاسفم بعد از خانم افسانه بایگان که ستاره اول زنان هنرمند بود و بعد از من اتفاقی نیفتاد. کسی به عنوان پدیده ظاهر نشد. کسی نبود که بگوییم فلانی آمده و عالی است و دارد پیش می‌رود.

چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی سه شنبه ۱۳ اسفند کارنامه بیست‌ساله شبکه سه سیما را در حوزه بازیگران برتر زن در مجموعه‌های این شبکه به نظرسنجی گذاشت و در این قسمت ۷ تن از بازیگران زن تلویزیونی مهمان برنامه بودند.

در این برنامه کتایون ریاحی، مرجانه گلچین، هانیه توسلی، لیلا زارع، شقایق دهقان، فریبا کوثری، ثریا قاسمی، بهاره رهنما، فاطمه گودرزی و ریما رامین فر به عنوان ۱۰ بازیگر زن برگزیده از سوی هیات داوران این برنامه، مورد قضاوت و ارزیابی مخاطبان قرار گرفتند.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

زندگی شخصی بهاره رهنما

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

بهاره رهنما

این روزها با تمام روزهای قبل فرق می‌کند، شما یک دقیقه افاضات می‌کنی و ملت از دیروز عصر تا همین حالا تند و تند در رد شما می‌نویسند، این خشم انباشته شده دائم راهش را پیدا میکند و هر چه و هر که «خودی» نباشد را نوازش می‌کند. این ساعات متعلق به شماست که زیر فریاد خشمگین جماعت بهت‌زده باشی، تا ساعات و روز بعد که نوبت دیگری شود.

اصلا بیا منفعت‌طلبانه تفسیر کنیم ماجرا را، یعنی همان‌طور که احتمالا می‌پسندید؛ به پیر، به پیغمبر، این مردم با تکرار چنین افاضاتی حتی «جناب خان» را هم پس می‌زنند، هر چیزی که نام و نشان تو را داشته باشد، انکار می‌کنند، اصلا این مردم و این «ما» در این سال‌ها یک چیز را خوب یاد گرفته؛ «بایکوت» کردن، این‌ها حواسشان را جمع کرده‌اند، دیگر نه فیلم‌هایت خواهد فروخت و نه برنامه‌هایت دیده‌ می‌شود و دلار هم روز به روز بالا می‌رود، زندگی در کانادا سخت اگر شود؟

والا که ما راضی نیستیم، پس عجالتا زبان به کام بگیر،بی‌خیال این خرده پول تبلیغات شو و کمی محبوبیت حفظ کن و محض رضای جیبت دو تا هشتگ بزن، که مثلا حواست به مردمت هست، که گر چه زمانه دلبری با هشتگ هم گذشته، نه! همان زبان در کام گرفتن هم به نفع اعصاب ماست و هم به نفع جیب شما، دوسر برد فعلا!

بهاره رهنما

فعالیت هنری بهاره رهنما

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما

فیلم شناسی بهاره رهنما​

فیلم های سینمایی که بهاره رهنما در آن ها بازی کرده است :

1397 آقای آسانسور

1396 آینه بغل

1395هشتگ

1395 خوب، بد، جلف

1395 آس و پاس

1393 360 درجه

1392 طبقه حساس

1392 آشنایی با لیلا

1390 بچگیتو فراموش نکن

1390 خنده در باران

1389جرم

1389 زنان ونوسی، مردان مریخی

1389 زن ها شگفت انگیزند

1389 هرچی خدا بخواد

1389 ورود آقایان ممنوع

1388 عروسک

1388بعد از ظهر سگی سگی

1388پوپک و مش ماشاالله

1388سن پطرزبورگ

1388 ورود زنده ها ممنوع

1387چارچنگولی

بهاره رهنما

1387    ده رقمی

1386توفیق اجباری

1386 دایره زنگی

1383شبانه

1381گاوخونی

1380نان و عشق و موتور 1000

1379بچه های بد

1376بادام های تلخ

1374 عاشقانه

1374غزال

1371افعی

بهاره رهنما

کارهای تلویزیونی بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون

فیلم های تلویزیونی که بهاره رهنما در آن ها بازی کرده است :

همسایه ها (1395)

کشیک قلب (1395)

غیرعلنی (1394)

خوب بد زشت (1393)

پژمان (1392)

خداحافظ بچه (1391)

چک برگشتی (1390)

گاوصندوق (1388)

مأمور بدرقه (1387)

مرد هزار چهره (1386)

کتاب فروشی هدهد (1385 بازیگر میهمان)

زیر زمین (1385)

من یک مستأجرم (1382)

روشنتر از خاموشی (1382)

پرونده های مجهول (1380)

داستان یک شهر2 (1379)

بازگشت به خانه (1375)

بچه مهندس (1397)

بهاره رهنما

دیدگاه خود را ارسال کنید