فروش فوری| فروش فوری سایپا

فوری:اسامی قرعه کشی سایپا اعلام شد

قرعه کشی فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در هفته چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ امروز –یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

فوری:اسامی قرعه کشی سایپا اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قرعه کشی سایپا برای متقاضیان از اهمیت بالایی برخوردار است. قرعه کشی سایپا دارای شرایط خاصی است. قرعه کشی سایپا دارای قیمت مناسبی است. قرعه کشی سایپا شرایط ثبت نام خاصی دارد. زمان قرعه کشی قرعه کشی سایپا به زودی اعلام می شود.

پیش فروش  سایپا

نتایج قرعه کشی سایپا

قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود در طرح جدید فرروش سایپا ۵ محصول با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه شد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی سایپا در امروز یکشنبه ۸ اسفند۱۴۰۰ به همراه لینک اسامی برندگان سایپا کد پیگیری و کد ملی که بر روی سایت سایپا نیز منتشر می‌شود و قیمیت سایپا و لینک سایت سایپا، زمان واریز وجه برندگان سایپا، مهلت و نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا و ... را خواهیم آورد.

امروز یکشنبه 8 اسفند 1400 قرعه کشی فروش فوری 5 محصول ل کوییک R با گیربکس معمولی‌، تیبا EX۲ رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX با موتور M۱۵ سایپا که از پنجشنبه 5 اسفند تا پایان دیروز 7 اسفند مهلت ثبت نام به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی را داشت با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و متقاضیان با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com می توانند نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی را مشاهده کنند هچنین در ادامه این خبر خبر نتایج قرعه کشی سایپا همراه با لینک اسامی برندگان فروش فوری سایپا در 8 اسفند 1400 و جزئیات قرعه کشی سایپا و مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا و نحوه واریز وجه برندگان سایپا و سایت اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا را خواهیم آورد.

نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز یکشنبه 8 اسفند 1400

شرکت سایپا، طرح فروش فوری 5 محصول خود را با موعد سه ماهه از پنجشنبه 5 اسفند به مدت سه روز به اجرا گذاشت و با پایان یافتن مهلت ثبت نام قرعه کشی این مرحله امروز یکشنه 8 اسفند 1400 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج این مرحله قرعه کشی سایپا نیز بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قرار خواهد گرفت در ادامه این خبر لینک نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان فروش فوری 5 خودرو سایپا را در طرح فروش فوری سایپا در اسفند1400 خواهیم آورد.

متقاضیانی که از خردادماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و رمز عبور ثبت‌نام ندارند.

اسامی برندگان فروش فوری سایپابا کد ملی و کد پیگیری 8 اسفند1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ویزه دهه فجر در بهمن ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد. نتایج قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوری ویژه بهمن 1400 را می توانید هم از سایت سایپا و هم از لینک زیر مشاهده کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز 8 اسفند 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا اسفند 1400

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا بهمن 1400

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۱۲۰ ساعت و منتخبان پیش فروش یک ساله تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

نکته مهم برندگان سایپا: توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.

جزئیات ثبت نام فروش فوری سایپا اسفند 1400

فروش فوری محصولات شرکت سایپا ویژه اسفندماه 1400 از پنجشنبه آغازشده است و دیروز شنبه 7 اسفند آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا بود متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا در طرح فروش فوری به مدت 2 روز میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند و پیش ثبت نام خود را ثبت نمایند.

 قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا شامل کوییک.آر، تیبا۲ با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا اس. ایکس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در این طرح فروش فوق العاده سایپا، ۷۱۸ هزار و ۸۵۲ نفر شرکت کردند که ۶۵۸ هزار و ۵۴۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۵ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۱۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا اس. ایکس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار دستگاه تیبا۲ با رینگ فولادی، هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ و  هزار دستگاه ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ امروز -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

 فروش فوق العاده سایپا شامل کوییک، کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ و کوییک پلاس از امروز پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ به مدت دو روز آغاز شد.

گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد که در ادامه برنامه عرضه مستمر خودرو در روز‌های سه شنبه تا پایان سال، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی ماه را نیز اعلام کرد.

متقاضیان از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس com.iranecar.saipa://https پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در این طرح خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ SE و کوییک پلاس اتومات ارائه می‌شود. مدت تحویل این طرح سایپا حداکثر ۹۰ روز ذکر شده است.

گروه خودروسازی سایپا هر هفته پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را انجام می‌دهد لذا متقاضیان محصولات این گروه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه هفته جاری به مدت دو روز می‌توانند نسبت به ثبت نام محصول مورد نظر خود، اقدام کنند.

در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا، خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می‌بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، 90 روز است.

فروش فوق العاده سایپا در روز های اخیر آغاز شد و به پایان رسید . فروش فوق العاده سایپا انجام شده است و قرار است فردا قرعه کشی این فروش فوق العاده سایپا انجام شود . در ادامه جزئیاتی از شرایط قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا را می خوانید .

​قرعه کشی دو طرح پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید شش محصول سایپا در هفته اول دی ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی ساعت ۸ روز فردا در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.

قرعه‌کشی دو طرح پیش‌فروش یک ساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید شش محصول سایپا در هفته اول دی ماه امروز با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد. اسامی منتخبین این قرعه‌کشی چه زمانی اعلام می‌شود؟

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، اسامی منتخب دو طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا (دوشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود و نکته مهم این است که منتخبین از ساعت هشت روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح پیش‌فروش، پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

در طرح اخیر پیش‌فروش یک ساله سایپا ۹۷ هزار و ۴۸۸ نفر شرکت کردند که ۹۶ هزار و ۲۸۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش هفت هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۱۵ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار و ۱۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، هزار و ۱۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار دستگاه کوییک.اس، ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه ساینا.اس و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۲۸۷ نفر شرکت کردند که ۲۷ هزار و ۸۹۵ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش سه هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، شش هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۲۵۰ دستگاه کوییک.آر، ۵۰۰ کوییک.اس، هزار و ۵۰ دستگاه ساینا.اس و ۲۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می‌شود.

 قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید پیش فروش و مشارکت در تولید محصولات سایپا در آذر ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی هم اکنون در حال برگزاری است. در این طرح‌های پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت ۱۵۱ اس.‌ای با موتور ام.۱۳ را عرضه کرد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، امروز ابتدا منتخبین روش پیش فروش یکساله مشخص می‌شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت تولید، شرکت داده نخواهند شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

قرعه کشی پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت ۱۵۱ اس.‌ای با موتور ام.۱۳ امروز یکشنبه 5 دی 1400 برگزار می ود و نتایج قرعه کشی و لینک اسامی برندگان سایپا را در ادامه این خبر خواهیم آورد.

به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح جداول زیر اعلام می شود:

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه مورخ ۲ دی ماه ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز نسبت به پیش ثبت نام در سایت شرکت سایپا اقدام کنند.

پیش‌فروش  سایپا
 
پیش‌فروش  سایپا

دیدگاه خود را ارسال کنید