اخبار فوری| اخبار حوادث|فوری: کشف جسد در بزرگراه معروف تهران

فوری: کشف جسد در بزرگراه معروف تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد یک پژو با عابرپیاده ۷۰ ساله خبر داد و گفت: شدت برخورد به حدی بود که عابر به لاین مخالف پرتاب شد و جان خود را از دست داد.

فوری: کشف جسد در بزرگراه معروف تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت ۰۷: ۳۰ صبح امروز و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده در مسیر شمال به جنوب خیابان رجایی نرسیده به بیمارستان هفتم تیر بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۰ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

سرهنگ همه خانی بیان داشت: این عابر پیاده ۷۰ ساله که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته، بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه کرد و در این حین راننده پژو ناگهان با این عابر برخورد کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با حضور ناگهانی این عابر مقابل پژو راننده دیگر نتوانست خودروی خود را کنترل کند و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامد و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداش به شدت با عابر پیاده برخورد کرد.

فروشگاه اینترنتی لیپک | کالای دیجیتال رو با گارانتی معتبر از لیپک بخر
فروش وسایل دیجیتال با فروشگاه اینترنتی لیپک
لیپک، فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین لوازم دیجیتال
خرید رایگان پذیره نویسی

وی افزود: شدت حادثه و برخورد به حدی بوده که این عابر به لاین مخالف پرت شد و در اثر شدت ضربه در محل حادثه جان باخت، به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

سرهنگ همه خانی به عابران توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها نکنند و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند؛ هرچند می‌بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند، ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید